jeanette-k Skrevet 23. August 2006 Rapporter Skrevet 23. August 2006 Hvordan får en til det? Visst jeg vil ha bilde av Bono over informasjonen og stjernene som er i margen til høyre. Finner det ikke ut Er litt dum når det gjelder sånne ting. Er det en viss str. å sånn? Og hvordan får en til sånn banner på signaturen?? Er det noen som kan hjelpe meg?? Håper dere forstod hva jeg mente. Er ikke så god til å forklare slike ting
vipsen Skrevet 23. August 2006 Rapporter Skrevet 23. August 2006 Mitt Kontrollpanel --> Kolonnen til venstre/Personlig Profil --> Endre Avatarvalg
jeanette-k Skrevet 23. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2006 Tusen takk, endlig har jeg også bilde der Fikk til signatur greia og
Nina Skrevet 23. August 2006 Rapporter Skrevet 23. August 2006 Vil du at banneret ditt skal være en link til hjemmesiden så bruker du følgende kode: [url=*adressen til hjemmesiden*][img]*adressen til bildet*[/img][/url] Ta vekk stjernene og fyll inn resten
Espen Skrevet 25. August 2006 Rapporter Skrevet 25. August 2006 Glad du fikk svar på det lurte på Hvis du lurer på noe annet så bare åpne et nytt emne!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar