Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på valpen

rian

Recommended Posts

Skrevet

Jippi, vi får valpen hjem den 3. september.

Han er blanding mellom irsk og gordon setter og nå diskuterer vi navn...

Foreløpig har vi kommet på Trigger, eller texas(tex), men...

Jeg er veldig åpen for forslag...... :icon_cry:

Skrevet

Nå har valpen endelig kommet hjem. Han skal hete Felix. Jeg forelsket meg helt i navnet og han ser ut som en Felix.

Så nå er Knerten blidt storebror, og han tar oppgaven veldig alvorlig. Passer på Felix. Ligger ved siden eller oppå hverandre :D

pusikattene var ikke like fornøyd, men nå er det bedre. I går var de bare borte, men pusi er ganske nysgjerrig, så hun må sjekke han litt ut :)

Skrevet

GRATULERER MED VALPEN :icon_fun:

Fint navn fikk han også :D Ikke like lett å bestemme seg for navn når det kommer et nytt familie medlem :o Titta inn på sia di i håp om å få se et bilde av den lille hjerteknuseren, men jeg får nok smøre meg med tolmodighet inntil du får lagt ut et :D

Lyst på en hund til jeg også, men det passer litt dårlig enda, men karnsje neste sommer når minstemann her er blitt litt større :(

Skrevet

GRATULERER MED VALPEN :icon_fun:

Fint navn fikk han også :D Ikke like lett å bestemme seg for navn når det kommer et nytt familie medlem :D Titta inn på sia di i håp om å få se et bilde av den lille hjerteknuseren, men jeg får nok smøre meg med tolmodighet inntil du får lagt ut et :D

Lyst på en hund til jeg også, men det passer litt dårlig enda, men karnsje neste sommer når minstemann her er blitt litt større :)

Sånn, der har jeg oppdatert spacen min med noen bilder av lille Felix.... Familiens nye hjerteknuser. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...