Rønnaug Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Hei hei! har vært her inne noen ganger å lest litt, men nå synes jeg det var på tide å bli medlem Jeg heter Rønnaug, er 21 år og bor i Oslo(kommer fra Moss). Her bor jeg sammen med samboer Kenneth og lille hjerteknuseren Emil på 14 mnd. Emil er en blanding mellom chihuahua og dvergpinscher, og er en stor sjarmør og en skikkelig tøffing.. et levende bevis på at små hunder ikke nødvendigvis har liten personlighet.. Vi har planer om å begynne på agillity, ,men må vente litt med det- da Emil skal opereres for patella L.. i begge bakbein.. skal prøve å se om jeg har iQ nok til å klare å legge ut bilder her Klem fra Rønnaug Og Emil friends forever!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Hei og velkommen til dyresonen.no Håper du vil trivest her med resten av oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Heisann og velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Hei og velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Velkommen skal du være. Hvis du lurer på noe, så må du bare spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 24. August 2006 Rapporter Share Skrevet 24. August 2006 Velkommen hit Flott hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønnaug Skrevet 24. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2006 takk for alle velkomst meldingene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 24. August 2006 Rapporter Share Skrevet 24. August 2006 Heihei.. Velkommen hit, håper du vil trivest.. Nydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Hei, og velkommen! Håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Hei og velkommen til Dyresonen! Det er ofte problemmer forbundt med signatur fra Imageshack.us, men du kan laste opp bilde i galleriet. Hvis du har problemer bare sendt meg en e-post på [email protected] så skal jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Velkommen Veldig flott hund og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. August 2006 Rapporter Share Skrevet 27. August 2006 Velkommen! Flott hund du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. September 2006 Rapporter Share Skrevet 8. September 2006 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 heihei og velkommen skal du være!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar