Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken kjendis ville du lignet på?

Aya

Recommended Posts

Ja, som tittelen sier, hvilken kjendis kunne du tenkt deg å ligne på? Og hvorfor? Prøv å ikke velge en som er aaaltfor ulik, f.eks Naomi Campbell om du er den lyseste av de lyseste liksom:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Prinsesse Madeleine av Sverige, kanskje? Har faktisk fått høre at jeg ligner.. Eller var det på søsteren? :) Samma det, jeg velger en av de.. :D

Her er Victoria: 1082136493.31021.jpg og her er jeg: Iskogen1.jpg Ikke det beste bildet, men kanskje vinkelen viser at vi har litt samme hake eller noe? Jaja.. kanskje ikke.. ;)

EDIT: ARGH! Sitter på en bærbar som ikke vil samarbeide, dessuten var det vanskelig å finne bilde av både meg og henne, og dessuten svidde rundstykkene seg som jeg skule spise, og dessuten står Tulla i vinduet og brummer på seg selv.. blæh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ! Den var vanskelig... Hmm... Hadde ikke hatt noe i mot å ligne på Charlize Theron jeg heller altså. Andre er vel Angelina Jolie, Beyonce', Mira Craig (syns hun er veldig pen), Evangeline Lilly, Jessica Alba, Eva Longoria.. ovs... Dere ser kanskje litt hva slags kategori jeg vil være i :icon_cry: Dette er jo bare drømming da så klart... Har hørt jeg ligner på idol-Tone, men vet ikke om det stemmer...

Hvis jeg skal velge EN, må det bli Eva Mendes. Syns hun er utrolig vakker på en uvanlig, litt mystisk og ikke så opplagt måte! Elsker smilet hennes..

Får ikke til å legge inn noen bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det meg da.. Jeg ville gjerne lignet på Keira Knightley- hun er sexy, vaker, sjarmerende og spesiell- alt på en gang! Ellers synes jeg Mischa Barton er lekker og spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg likner vel ikke akkurat på noen, men skulle gjerne sett ut som Jennifer aniston eller scarlett johansson

Ville ikke likna på angeline jolie faktisk. Syns ho ikke er pen engang. Men smak og behag. :huh:

Det synes ikke jeg heller. Har lite sansen for henne jeg.

Ligner ikke på noen kjendis, dog noen har nevnt jeg er litt lik Mette Marit fra tid til annen (veier bare 100kg mer enn henne da ...) også har noen nevnt jeg ligner litt på Prinsesse Caroline og Stephanie, selv om de ikke er så veldig like.

Men, skulle jeg valgt så ville jeg nok sett ut som Cameron Diaz. Jeg finnr henne veldig sjarmerende og artig. har sansen for smilet hennes og glimtet i øynene, både det jeg har sett av henne på film og det jeg har sett av henne i blader og på intervjuer.

Ellers er Charlize Theron en meget vakker kvinne med en flott kropp, hadde ikke sagt nei takk til å se ut som henne heller. Men man kan bare drømme ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe imot å se ut som Cathrine Zeta Jones, Victoria Beckham eller Lana fra smallville.

haha! vi har lik smak altså! Cathrine Zeta Jones og Victoria står øverst her altså! sånn hadde jeg ikke hatt noe imot å se ut altså! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria Beckham??? Da håper jeg dere mener før, når hun både hadde kjøtt på kroppen (i hvert fall litt) og utstråling... Er det noen som har tapt seg er det henne. Hun eier verken sjarm eller et bra utsende mer i mine øyne.

Ellers må jeg si meg enig i de som nevner Sandra Bullock. Hun har både utseende og utstråling. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria Beckham??? Da håper jeg dere mener før, når hun både hadde kjøtt på kroppen (i hvert fall litt) og utstråling... Er det noen som har tapt seg er det henne. Hun eier verken sjarm eller et bra utsende mer i mine øyne.

Ellers må jeg si meg enig i de som nevner Sandra Bullock. Hun har både utseende og utstråling. :)

så enig så enig. Ho blir bare tynnere, ser sur ut hele tiden. og blir bare mer og mer fake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! vi har lik smak altså! Cathrine Zeta Jones og Victoria står øverst her altså! sånn hadde jeg ikke hatt noe imot å se ut altså! :P

Jeg hadde heller ikke hatt noe i mot å sett ut som Victoria gjorde FØR. Ikke missforstå meg, jeg elsker den dama, leser blant annet boken hennes nå (anbefales forresten :P ), men alt på henne er faktisk ikke ekte. Hun er kommet inn i en ond sirkel med for mye lankepress, som gjorde at hun fikk mindre pupper, som gjorde at hun tok silikon i både pupper pg lepper osv... Trist men sant :P Hun er veldig pen uansett da!

Mens jeg allerede snakker om henne, så liker jeg ikke det aviser og sladder blader skriver om henne" Hvordan kan de vite hvordan hun egentlig er?? Hvorfor skirver de så mye usaklig dritt som de ikke har peiling på?? Grrr... noe som har irritert meg lenge :P

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...