Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva er det...


Marianne

Recommended Posts

...deiligste med hunden din...?

Tenkte det var litt artig å høre! :wink:

Tror vel jeg syns Tequila er deiligst når hun ligger i armkroken min i sofaen, på ryggen seff, m alle bena rett opp i været og hodet godt begravd i halsgropen min... :D Da er hun den diggeste lille klump på denne jord!!!! :D

Eller når hun løper rundt på gresset m en ball i munnen og plutselig kaster seg rundt på ryggen for å rulle seg oppå ballen også bråstopper hun, og titter på meg m et skikkelig bøllete smil om munnen...!

Skjønningen min assa!!! Love Love Love

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååå...

Det er et vanskelig spørsmål å svare på. er så masse..

hun er så nyelig når hun ligger i armene mine på ryggen å sover som en baby.

Når hun henter sko som er større enn seg selv.

Alle de rare ligge stillingene hennes.

Ansiktet hennes.

De søte grise lydene hennes.. hehe

Løpe kikkene hennes.

Og boksinga med armene når hun leker.

Elsker nesten alt hun gjør jeg. Hele hunden er en født komiker og sjarmør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Nena er litt lei av å stå på klippebordet så hopper hun opp med en "arm" på hver side av halsen min og ber om å bli løftet opp :D

Når hun eller jeg har vært borte en stund så ser hun meg og rett og slett hyler mens hun ser meg og går helt berserk mens hun hisler på meg!

Når Oscar vil ligger å kose i fanget! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Eso henter ting han ikke får lov til å ta.. Pledd, dyner, bamser, tøffler, sko og alt som er/var større enn ham.. store problemer med å få det med seg, men skal på død og liv dra det med seg.. sååå skjønn!

Har vanskelig for å holde meg fra å le da ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

det deiligste er å våkne om morran, og Vicky ligger oppå magen min å snorrker..... det er det herrligste i verden!!! spesiellt på søndag, for da må jeg ikke vekkke henne :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det deiligste med Cello må vel være når han gnir seg bort igjennom på ræva.. Virkelig "herlig", ja  :D Du får liksom en sånn følelse av at hunden bruker stuegulvet til dopapir  :roll:

Ja, det er bare så sinnsykt komisk :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det deiligste med hunden (egentlig er det jo alt hun gjør :wink: ), er når jeg våkner opp om morgenen av en stor rød nese som slikker meg i fjeset (heh, rimte jo det gitt) så hopper hunopp i senga mi, "vralter" seg godt inntil meg og sovner igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det deiligste med hunden (egentlig er det jo alt hun gjør :wink: ), er når jeg våkner opp om morgenen av en stor rød nese som slikker meg i fjeset (heh, rimte jo det gitt) så hopper hunopp i senga mi, "vralter" seg godt inntil meg og sovner igjen  :wink:

Det gjør Eso også :D Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det deiligste med Cello må vel være når han gnir seg bort igjennom på ræva.. Virkelig "herlig", ja  :lol: Du får liksom en sånn følelse av at hunden bruker stuegulvet til dopapir  :roll:

Sjekket analkjertlene i det siste på hunden din...??-dette er noe de gjør for å tømme dem...og det gjør vondt..

-ellers så er det deiligste med min egen hund at han ikke sladrer! Uansett hvilke hemligheter han får høre, så kommer de ikke videre.. :wink:

-vi løser mange verdensproblemer på soffan med cola og tyggebein gitt!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket analkjertlene i det siste på hunden din...??-dette er noe de gjør for å tømme dem...og det gjør vondt..

Min gjør det faktisk selv om hun ikke har tette analkjertler :lol: Hun har lang pels vet du, og noen ganger setter det seg fast litt når hun gjør fra seg, og da blir det rompesurfing på matta :D hehe.. Ser utrolig komisk ut.. Men hun gjør det ikke ellers da, bare hvis noe sitter fast i pelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...