Gå til innhold
Hundesonen.no

Høstutstillingen

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

PM kom i dag! Og den er fiiin.... ;)

Under informasjon på framsida står det at vi har oppmøte kl. 11, men på oversikten på baksida står det at vi har oppmøte kl. 10 <_< :):( Det virker jo lovende...

Ser ikke ut til at vi får noen konkurrenter, og det er jo litt kjedelig.

Skrevet

Var 6 collie langhår valper :) vet at det at det er ruby + broren og fire til tilsammen..

vet ikke hvor mange som er med i klassen vår jeg

Skrevet

Tror jeg skrev dette i den andre tråden også men prøver her også, jeg og Lill, og Oscar og en kineser trenger skyss fra Rælingen evt. lillestrøm el.l. til og fra utstillingen! Send pm om du kan hjelpe!

Skrevet

PM kom i dag! Og den er fiiin.... ;)

Under informasjon på framsida står det at vi har oppmøte kl. 11, men på oversikten på baksida står det at vi har oppmøte kl. 10 <_< :):( Det virker jo lovende...

Ser ikke ut til at vi får noen konkurrenter, og det er jo litt kjedelig.

Samme har skjedd hos meg. På forsiden har jeg frammøte 11, mens det på baksiden står at jeg skal møte 10.30... Det er 39 hunder foran meg i ringen, og hvis vi regner ca 20 hunder i timen vil det si at jeg mest sannsynlig skal inn i ringen rett før 11.00. Men i og med at en av oppmøtetidene sier at jeg ikke skal møte før 11.00 kan ikke arrangøren starte klassen før dette tidspunktet dersom noen fra rasen ennå ikke har møtt.

Uansett kommer jeg til å være ute i god tid, men det er greit å vite;)

Må si meg enig i et forvirrende PM...

Skrevet

ja, var en ganske så forrvirrendes pm, men trur jeg er der i ni tiden jeg, så jeg slipper ¨å komme for sent, og få meg en plass :)

Skrevet

Jeg er så nervøs at jeg sikkert kommer til å være der tidlig... 10 cavaliervalper, lurer veldig på hvordan de er fordelt på alder og kjønn... Får man vite det før man dukker opp?

Skrevet

Jeg er så nervøs at jeg sikkert kommer til å være der tidlig... 10 cavaliervalper, lurer veldig på hvordan de er fordelt på alder og kjønn... Får man vite det før man dukker opp?

det finnner du ut når du ser i katalogen når du kommer dit :)

Jeg aner ikke selv jeg, og gleder meg til å se hvordan de er fordelt :(

Skrevet

Ringte en representant for klubben i dag, ang de ulike oppmøte-tidene..de har hatt en data feil, og kommer til å sende brev til alle som har fått feil oppmøte tid......jeg fikk beskjed om å følge tiden som står BAK på pm'et vi fikk, der oversikten over alle ringene står...

Uheldigvis for meg, for da har jeg oppmøte klokka 09.00 istedenfor kl.11.00...

gleder meg uansett, sånne feil kan jo oppstå!!

Skrevet

Så vi skal altså følge det som står på baksiden...

(Jeg burde jo ha sjekket det, har flere sentrale medlemmer i dalmatinerklubben i tur-gruppa ;) )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...