Gå til innhold
Hundesonen.no

Høstutstillingen

Mirai

Recommended Posts

PM kom i dag! Og den er fiiin.... ;)

Under informasjon på framsida står det at vi har oppmøte kl. 11, men på oversikten på baksida står det at vi har oppmøte kl. 10 <_< :):( Det virker jo lovende...

Ser ikke ut til at vi får noen konkurrenter, og det er jo litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM kom i dag! Og den er fiiin.... ;)

Under informasjon på framsida står det at vi har oppmøte kl. 11, men på oversikten på baksida står det at vi har oppmøte kl. 10 <_< :):( Det virker jo lovende...

Ser ikke ut til at vi får noen konkurrenter, og det er jo litt kjedelig.

Samme har skjedd hos meg. På forsiden har jeg frammøte 11, mens det på baksiden står at jeg skal møte 10.30... Det er 39 hunder foran meg i ringen, og hvis vi regner ca 20 hunder i timen vil det si at jeg mest sannsynlig skal inn i ringen rett før 11.00. Men i og med at en av oppmøtetidene sier at jeg ikke skal møte før 11.00 kan ikke arrangøren starte klassen før dette tidspunktet dersom noen fra rasen ennå ikke har møtt.

Uansett kommer jeg til å være ute i god tid, men det er greit å vite;)

Må si meg enig i et forvirrende PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så nervøs at jeg sikkert kommer til å være der tidlig... 10 cavaliervalper, lurer veldig på hvordan de er fordelt på alder og kjønn... Får man vite det før man dukker opp?

det finnner du ut når du ser i katalogen når du kommer dit :)

Jeg aner ikke selv jeg, og gleder meg til å se hvordan de er fordelt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte en representant for klubben i dag, ang de ulike oppmøte-tidene..de har hatt en data feil, og kommer til å sende brev til alle som har fått feil oppmøte tid......jeg fikk beskjed om å følge tiden som står BAK på pm'et vi fikk, der oversikten over alle ringene står...

Uheldigvis for meg, for da har jeg oppmøte klokka 09.00 istedenfor kl.11.00...

gleder meg uansett, sånne feil kan jo oppstå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...