Gå til innhold
Hundesonen.no

Katten min Mons

Cuba

Recommended Posts

Nå som forumet her blitt utvidet tenkte jeg at jeg kan legge ut en skikkelig presentasjon av pusegutten min ;)

Navn: Mons

Alder: født 14.05.99, 7 år gammel

Kjønn: Kastrert hannkatt

Rase: Blanding

Da jeg var 7 år gammel fikk jeg min første katt. Dette var en hunnkatt som fikk navnet Pusil. Da hun var ca ett år fikk hun tre små kattunger. For å gjøre en lag historie kort: Vi fant ingen hjem til de små, så moren og to av ungene ble avlivd. Vi beholdte Mons, som var den eneste gutten i flokken.

Dette var ikke noe moro i det hele tatt! Jeg gråt ofte når jeg la meg, og forestilte meg at de fremdeles levde på himmelen i hver sin stjerne.

Da Mons nærmet seg et år ble han kastrert, det er jeg veldig glad for i dag.

Mons bor for tiden hos mine besteforeldre i Valdres. Bl.a på grunn av at han ikke er noe særlig glad i barn og fordi han er så godt likt av mine besteforeldre. Der lever han i beste velgående, og går ut og inn som han selv vil. Mons og Cuba går overraskende bra sammen. ;)

Mons er ikke den mest kosete katten jeg vet om, men han har da sin sjarm. Er veldig glad i ham, og gleder meg veldig mye til han flytter hjem igjen - som sannsynligvis ikke er lenge til!

Her er noen bilder av ham:

MONSny.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...