Cuba Skrevet 19. August 2006 Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Nå som forumet her blitt utvidet tenkte jeg at jeg kan legge ut en skikkelig presentasjon av pusegutten min Navn: Mons Alder: født 14.05.99, 7 år gammel Kjønn: Kastrert hannkatt Rase: Blanding Da jeg var 7 år gammel fikk jeg min første katt. Dette var en hunnkatt som fikk navnet Pusil. Da hun var ca ett år fikk hun tre små kattunger. For å gjøre en lag historie kort: Vi fant ingen hjem til de små, så moren og to av ungene ble avlivd. Vi beholdte Mons, som var den eneste gutten i flokken. Dette var ikke noe moro i det hele tatt! Jeg gråt ofte når jeg la meg, og forestilte meg at de fremdeles levde på himmelen i hver sin stjerne. Da Mons nærmet seg et år ble han kastrert, det er jeg veldig glad for i dag. Mons bor for tiden hos mine besteforeldre i Valdres. Bl.a på grunn av at han ikke er noe særlig glad i barn og fordi han er så godt likt av mine besteforeldre. Der lever han i beste velgående, og går ut og inn som han selv vil. Mons og Cuba går overraskende bra sammen. Mons er ikke den mest kosete katten jeg vet om, men han har da sin sjarm. Er veldig glad i ham, og gleder meg veldig mye til han flytter hjem igjen - som sannsynligvis ikke er lenge til! Her er noen bilder av ham: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 19. August 2006 Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Kjempe herlig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 21. August 2006 Rapporter Share Skrevet 21. August 2006 kjempeskjønn pus!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar