Gå til innhold
Hundesonen.no

Aussie kennel


Guest Vicky

Hva syns du om Aussien?  

20 stemmer

  1. 1.

    • Den er kjempe flott!!
      16
    • Ikke helt min type...
      4


Recommended Posts

Guest Vicky

Hei! Nå er det ikke så alltfor lenge til Vicky skal parres, så jeg må snart finne på et kennel navn. Jeg tenker så det knaker, men kommer ikke på noe..... :?

Noen som har noen tips eller gode navn?

På forhånd takk!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen forslag egentlig men vil bare si at jeg syns aussien er en utrlig pen hund :D Syns de har så fantastiske farger og elsker gemyttet dems, traff på en flott rød tric i skogen for ikke lenge sida utrolig fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

hmmm.... jeg er ikke helt sikker... det kan hende jeg vil avle på fler raser senere... tenker kanskje på Vicky`s.... også bruke miss og mr foran navnene.... :? er ikke sikker.... bare kom med tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sinnsykt lite kreativ!! Jeg er glad for at jeg kom inn i en kennel som allerede var etablert med kennelnavn og det hle, for ellers hadde det blitt noe dårlig navn gitt :D "Silje's sheltie" eller no sånn, hehe :D

Men det er sant som kristina sier, det bør jo egentlig ikke ha Aussie i navnet.... Pluteslig finner du ut at du vil ha en ekstra rase :D

Lykke til uansett, si fra når du har noen alternastiv på navn, så kan du jo ta en vote på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...