Gå til innhold
Hundesonen.no

Vom og Hundemat i nerheten av ålesund?


Henriette

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Send meg en PM så skal du få navn og nummer til noen som selger på Hareid, de er fryktelig hyggelige mennesker. Mulig de også står på listen til Magne men hvis ikke send en PM......... De kan sikkert være behjelpelig med å kjøre til Ålesund også dersom det er ett problem. Kalle jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har skjønt varierer det litt på pris hva den enkelte forhandler selger (pølser/blokker/oppskjært). Noen som vet hva de tar i pris og for hva, de som ble nevnt her: Kalle på Hareide og Line på Skøye?

Kathrine: Hareide er 4-5 mil fra Volda og ca en times kjøretid. Du må ta ei ferge for å komme deg dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så vidt jeg har skjønt varierer det litt på pris hva den enkelte forhandler selger (pølser/blokker/oppskjært). Noen som vet hva de tar i pris og for hva, de som ble nevnt her: Kalle på Hareide og Line på Skøye?

Jeg kjenner Line på Skøye, for hun er oppdretteren "min". Jeg tror ikke hun forhandler hele 20-kilosblokker, kun pølser. Ta og ring henne og spør: tlf 41 45 68 74. Hun er knakende grei, den dama. Selv har hun sju hunder, men hun foretrekker pølsene fordi det er så mye kjappere og enklere å porsjonere maten. Jeg for min del har også gått over til pølsene, fordi de holder seg bedre i fryseren enn 20-kilosblokker som er tint, pakket om, og så fryst igjen.

Jeg for min del bor såpass nært V&H at jeg og noen venner kjører dit og kjøper fôr i store kvanta (200+ kilo). Vennene mine har store hunder som spiser mye, så de går for 20-kilosblokkene, mens jeg og min tynne myndepingle kjøper pølser. Funker greit for alle parter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...