Wanderlust Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Har interessert meg litt i denne rasen i det siste, så ja da lurer litt på denne rasen da. Noen som har lyst til å fortelle? (jeanetteH?) ?
Guest Jonna Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Har interessert meg litt i denne rasen i det siste, så ja da lurer litt på denne rasen da. Noen som har lyst til å fortelle? (jeanetteH?) ? Det første jeg kan fortelle er at det IKKE er en hund for den late og absolutt ikke en hund for den som ønsker å gå en tur i uken. Tror nok dette er hund for dem som driver med ”noe” aktivt. Ikke nødvendigvis konkurranse. Men de trenger mental stimuli. Kopiert fra min egen hjemmeside. Det står mye informasjon der. Å fortelle alt jeg føler for rasen vil ta ekstremt lang tid. Så det er enklere at du leser på hjemmesiden min, evt titter på litt linker der. Også kan du heller komme med spørsmål om det er noe du lurer på
Marthe Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Vet ikke om du visste det Monica, men Tassa er 15% Kelpie Har selv ikke satt meg så alt for mye inn i rasen. Leste på hjemmesiden til JeanetteH nå, der sto det jo masse
Wanderlust Skrevet 18. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2006 Tittet en del på siden din Jeanette (måtte innrømme det til slutt), hehe. Neida. Men masse bra informasjon Skal spørre om det er noe jeg lurer på
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar