Jump to content
Hundesonen.no

Opdretter

giggi

Recommended Posts

• 1 year later...
  • 4 weeks later...
Hei, de selger Ildere på dyrebutikken i Haugesund nå.. De er fremdeles små og har stamtavle og slikt tror jeg? Ja, men Haugesund er jo ikke så lang borte fra Stavanger heller da :)

Har helst lyst å kjøpre rett fra oppdretter i tilfelle. Da vet jeg mer hva jeg får, og hvordan de har hatt det mens de var valper(er det det man sier?) Ellers takk :P

forresten skal jeg ikke ha ilder ;) Ville bare finne ut om det kanskje var noe for meg.. :D

• 1 month later...
Hei, de selger Ildere på dyrebutikken i Haugesund nå.. De er fremdeles små og har stamtavle og slikt tror jeg? Ja, men Haugesund er jo ikke så lang borte fra Stavanger heller da :blink:

De så jeg også :lol: Driiit søte ! Men de er utsolgt nå ;P De ble utsolgt ganske fort !

Søk på google ! Fant mange men husker ikke hva de var nå !:S Sry

*Dobbelpost, mod Emilie*

• 1 month later...
  • 4 months later...

Bra du velger/valgte fra oppdretter. Det beste hadde vært om det ble slutt på salg av ilder i dyrebutikk. Man selger jo ikke hunder og katter i dyrebutikker så hvorfor ilder liksom.. Husk, det er jo ikke et burdyr.. Og dem trenger sosialisering minst like mye som en hundevalp. Og dette kan dessverre ikke en dyrebutikk gi 100% Så, ta avstand fra ildere i butikk. Velg oppdretter. Som du sier, da vet man hva man får også. Er det en seriøs oppdretter er antageligvis ilderen bitetrent og dotrent. Man har ingen garanti for dette i dyrebutikker.

Og ja, det kalles valp :ahappy:

• 3 months later...
  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...