Gå til innhold
Hundesonen.no

Elwiras hjemmeside

Heidihj

Recommended Posts

Skrevet

Nå har siden min fått en ny layout (eller det er en stund siden, men har ikke skrevet noe om det her før). Siden det er piczo er det dum reklame på den, og det er vanskelig å få siden fin (syns jeg da). Skal snart slutte med piczo og få en bedre side, men det er nok en stund til.

Si hva dere mener om siden, og gjerne tips til forbedring.

www.klikkergolden.moo.no

Skrevet

Synes det ble flott, jeg! Irriterende med reklamen, men det er ikke så mye å gjøre med når man har piczo-side. Kunne bare ønske at teksten kom inni forsideruta når man trykker på linker, ikke at det blir nye sider. Det blir litt rotete. Men ellers er siden kjempefin, og Elwira er nyydelig! :) Har linket til siden din fra hjemmesiden min.

Skrevet

Prøvde på det du sa, men det er nesten umulig med piczo :) det kommer til å ta utrolig lang tid hvis jeg begynner med det (i mitt tempo da soklart). Men på den nye siden min skal jeg bruke frontpage, og da skal jeg få ordna det.

Takk for at du linket meg til, jeg kan linke til deg også :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er slett ikke alle som får katter og hunder til å gå sammen. Hva slags hunder har du, og hvor gamle er de? Vi måtte omplassere våre katter, da de og hunden aldri kom overens. Det beste er nok om de kan se hverandre, men ikke komme fysisk bort til hverandre. En kompostgrind er ikke mye til hjelp mot ivrige hunder hvis de er større enn en chihuahua.  Jeg har ikke noe erfaring med dette etter det første forsøket for 20 år siden, så jeg har dessverre ingen gode råd, utover å overhodet ikke la de være løse sammen.
    • Jeg har tatt kompostgrind på døra men hundene bare bryter den opp så det går ikke.
    • Jeg har hunder fra før av og har skaffet meg kattunger. Jeg har hatt kattungene på eget rom. Bytta tepper sånn at de skulle lukte hverandre. Latt hundene være i bånd. Dette funka bra i 2 måneder. Nå på den 3.måneden så har alt snudd. Hundene blir ville når kattungene kommer ut. De bjeffer. Jeg tør ikke å la de gå løs. De gjorde dette først og da var de rolige. Men nå hopper de og bjeffer og er mye mere på. Hva bør jeg gjøre nå? Jeg har gått gradvis frem men kattungene er redde og det er ikke greit.  Er det lurt å ta inn kattungene på ett eget rom ennå? Eller å slippe de løs sammen med løse hunder? Redd hundene blir mere ivrig når de har på bånd på. Og at forventningene da blir skyhøye hver gang de kommer ut. Hvis de var ute og løse sammen hele tiden hadde dem da synes det er mere kjedelig? Vil at de skal godta dem.  Jeg har sikkert gjort noe galt siden folk får jo hunder og katter til å gå sammen når de tar det gradvis. Det har jeg gjort også. Hva bør jeg gjøre nå?
    • Alder opp til 12 uker: Den viktigste sosialiseringsperioden, når valpene ennå ikke har utviklet noen uttalt frykt.
    • Det viktigste rådet når du skal velge mellom disse skolene, er å legge merke til hvor intensivt timeplanen er og de metodiske nyansene i oppførselskontrollen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...