Guest Christine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Da er FP lastet ned (Tuusen Takk SD ) Men hvordan begynne? Edit: Vet det allerede er en del tråder angående Frntpage, men jeg sliter fremdeles
Yngvil Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Jeg har et "hot" tips når det gjelder å lære seg FP: Kjøp FrontPage for DUMMIES! Den er ganske enkelt genial
Tine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Det finnes også en hjelpe del i frontpage oppe i menyen. Den og er veldig grei å lese før man begynner
Guest Christine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Jeg har et "hot" tips når det gjelder å lære seg FP: Kjøp FrontPage for DUMMIES! Den er ganske enkelt genial HoHo..Kanskje det hadde vært no.. Vel, tenker jeg skal innom databutikkene ui næromerådet i dag og spørre om de har en god, norsk bok som heter: " Frontpage for blondiner" eller no sånnt Tine: Skjønner ikke mye av den jeg
Tine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Hmm søk på goggle etter hjelpe sider osv..Jeg fant en del der selv når jeg søkte alså... nei i begynnelsen så er det ikke så lett men etter en stund så kommer du nok inni det
Guest Christine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Okei..Nå har jeg laget en "layout" i photofiltre, og fått den opp i FP.. Men hvordan kan jeg klare og skrive på den? Edit: Klarte det(takk SD) men hvordan får jeg menyen på rett plass? den hopper opp hele tiden, får den ikke hvor jeg vil ha den..Samme med teksten... Yngvil: Finnes virkelig frontpage for dummies? Kanskje jeg skal overtale fattern?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar