Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny layout på siden

Minadachs

Recommended Posts

Jeg har vel egentlig sagt mitt :icon_redface:

Syns du kunne hatt et bilde på venstresiden med "oppdatert" under. Og ikke den andre skriften som står der nå, fordi den kan stå på "velkomst"-siden ;)

Ellers så syns jeg den er fin, enkel men fin ;) Og behagelig farge da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var et veldig fint utgangspunkt! :) Her er noen forslag til forbedringer:

* Midtstill siden

* Få en bakgrunn, altså rundt "ruta", ikke inni

* Få en farge på scrollerne som matcher resten av siden

* Teksten til venstre (Du har nå kommet til...) er litt kronglete å lese. Den burde kanskje stå et annet sted

* Menyen burde være litt enklere å få øye på, muligens bedre om den er på venstre side

* Litt flere farger og bilder og pynt hadde gjort seg

Det var alt jeg kom på i øyeblikket. Siden er pen og oversiktlig, men litt kjedelig og anonym. Veldig søt dachs, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var et veldig fint utgangspunkt! :P Her er noen forslag til forbedringer:

* Midtstill siden

* Få en bakgrunn, altså rundt "ruta", ikke inni

* Få en farge på scrollerne som matcher resten av siden

* Teksten til venstre (Du har nå kommet til...) er litt kronglete å lese. Den burde kanskje stå et annet sted

* Menyen burde være litt enklere å få øye på, muligens bedre om den er på venstre side

* Litt flere farger og bilder og pynt hadde gjort seg

Det var alt jeg kom på i øyeblikket. Siden er pen og oversiktlig, men litt kjedelig og anonym. Veldig søt dachs, da! :P

Hehe, tusen takk for ris og ros, altså, jeg skal prøve, men jeg er ingen kløpper i html koder, men skal se hva jeg får til, og takk for at du er ærlig, det er sånn siden kan bli bedre. Hehe..

THANK YOU;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...