Gå til innhold
Hundesonen.no

Troja - Mopsen min


Muffins

Recommended Posts

Det sies at mopsen er hundeverdens klovn, og JA det stemmer ;) Sover ikke Troja i kurven sin løper hun rundt og leker med det meste. Hun har forelsket seg i veggspeilen som går ned til gulvet så hun kan se seg selv. Hun slikker, skraper og piper mot speilen. Kanskje hun tror det er en lekekamerat?

Jeg og mamma hadde virkelig glemt hvordan det er å ha en valp, slitsomt! Men mest gøy ;) Hun har en liten bjelle på halsbåndet, så vi hører alltid hvor hun er, haha.. Det er såå kjekt, anbefales!

Om natta sover hun i en liten kurv ved siden av senga mi, etter ca to timer vil hun opp i senga. Og hvem kan vel stå imot det søøte lille ansiktet og de nusselige labbene som peker mot deg? Ikke jeg ihvertfall :P hehe.. Så da ligger hun i senga mi resten av natta. Hun skal selvfølgelig ligge helt oppå meg da, helst oppå ansiktet mitt. Men da dytter jeg henne ned på puta igjen :P Forhåpentligvis sover hun hele natta igjennom i kurven sin om et par uker, ikkesant?? ;)

Ellers så består dagen hennes av lek, mat og søvn. Hun sover ca annenhver time.

Konklusjon er at det å ha en valp løpende omkring i huset er både koselig, søtt og sjarmerende. Men må nok si det er betryggende at hun engang skal bli stor ;)

Vil du lese mer om Troja? Besøk mer enn gjeerne hjemmesiden vår: Mopsen Troja :)

i153540494_89509_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Ja, det er slitsomt å ha valp, men når valpetiden er over, så savner man den, merkelig nok.. Kanskje ikke renslighetstrening, men :)

Montheo: Man teiper ørene på noen raser for at brusket skal ende opp med den fasongen ørene skal ha som voksen. Man "sikrer" seg rett fasong ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...