Gå til innhold
Hundesonen.no

Ja da har vi vært til dyrelegen med alle hundene.


Lazita

Recommended Posts

og det var jo givendes, tre vaksiner og rønking av Småen :D .

de som ble vaksinert var no friske og fine og gadde ikke å gi så mye som et knyst ifra seg når de fikk vaksinen :) (flinke hunder det).

også var det Småen sin tur da(rønking for å sjekke hvor mangen valper hun har).

Som jeg har sagt tidligere så har jo hun lagt på seg mye (gått opp i fra 7,5 - 9 kg, fra hun ble parret til nå uten at vi har økt formengden :wink: )

og rønket ble hun.

Først tok de et bilde mens hun stod på bordet og der så vi så mangen valper at de ville rønke henne en gang til denne gangen måtte hun ligge på rygg, men de ble ikke helt fornøyd med det bildet så da måtte hun inn igjen og ta enda ett bilde :P (dyrelegen vår gir seg ikke før hun er fornøyd altså) :wink: .

Og så var det bare å begynne å telle valper, to dyreleger tellte pluss at visel tellte valper og det viser seg at hun har 6 valper :roll: :-o stakkars liten ikke rart at hun ikke orker mye tur gåing da, og at hun begynner å ligne på en fotball :P .

Så mangen valper på første kullet :-o (vi hadde håpet på tre valper vi, sånn som Tinka fikk på første kullet :wink: ) skal si jeg er glad vi har Tinka i hus for kjenner jeg henne rett så vill nokk hun hjelpe Småen med valpene hvis Småen slipper henne til :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...