Gå til innhold
Hundesonen.no

Ikke lenger ny i ringen!


goklumpen

Recommended Posts

Nå er vi ikke lenger ny i ringen! Det gikk bra for oss i dag, vi ble nr 3 av 4 i åpen unghund klassen. Så jeg er kjempefornøyd. Hadde nok vært det uansett for jeg har vært litt nervøs for denne dagen. Vet nå hva jeg skal trene på til neste gang. Og heldigvis holdt været seg bra!

Kritikken tar jeg ikke så "alvorlig" i og med at dommerne har forskjellige meninger. Dessuten er kritikken denne gangen ikke noe jeg kan gjøre noe med. "lite hode", "ørene kunne vært litt lenger", fikk litt kritikk på beinbygning, men det beste er " perfekt pels og farge"- tror kanskje jeg er blitt bitt av utstillingsbasillen :) Vi skal helt klart prøve igjen.

Andre som har hatt en bra opplevelse på Bjerke i helgen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som har hatt en bra opplevelse på Bjerke i helgen? :)

Jeg har hatt to usedvanlig dårlige dager på Bjerke denne helga. :) Ikke hundemessig, vi var bare for å titte, men bil-messig for å kalle det det...

I går parkerte jeg inne på løpebanen. Jeg så to smågutter leke rundt bilen min, men foreldrene var like i nærheten, så jeg tenkte ikke noe mer over det. Når jeg kom tilbake etter en runde rundt, var det ett LITE hyggelig syn som møtte meg. Panseret og frontruta var full av smågrus. På panseret så jeg håndavtrykk etter små hender som hadde gnidd over panseret, MED GRUS I HENDA!! :P Fult av riper, og panseret må helt sikkert hellakkeres. Selvfølgelig var bilen ved siden av borte, eierene av barna!

Etter gårsdagens lite hyggelige opplevelse, valgte jeg i dag å parkere utenfor banen. På en plass der det sto at det var forbudt å parkere utenom senterets åpningstid. Teit som jeg var, satset jeg på at dette gikk fint i og med at det sto så mange andre biler der. Det gjorde det IKKE. Når jeg kom tilbake lå det en hyggelig bot på 600,- kr på ruta.... :unsure:

Så nei, ikke særlig bra helg!

Ble litt OT dette i forhold til tråden din, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to usedvanlig dårlige dager på Bjerke denne helga. ;) Ikke hundemessig, vi var bare for å titte, men bil-messig for å kalle det det...

I går parkerte jeg inne på løpebanen. Jeg så to smågutter leke rundt bilen min, men foreldrene var like i nærheten, så jeg tenkte ikke noe mer over det. Når jeg kom tilbake etter en runde rundt, var det ett LITE hyggelig syn som møtte meg. Panseret og frontruta var full av smågrus. På panseret så jeg håndavtrykk etter små hender som hadde gnidd over panseret, MED GRUS I HENDA! :) Fult av riper, og panseret må helt sikkert hellakkeres. Selvfølgelig var bilen ved siden av borte, eierene av barna!

Etter gårsdagens lite hyggelige opplevelse, valgte jeg i dag å parkere utenfor banen. På en plass der det sto at det var forbudt å parkere utenom senterets åpningstid. Teit som jeg var, satset jeg på at dette gikk fint i og med at det sto så mange andre biler der. Det gjorde det IKKE. Når jeg kom tilbake lå det en hyggelig bot på 600,- kr på ruta.... :unsure:

Så nei, ikke særlig bra helg!

Ble litt OT dette i forhold til tråden din, men...

Grrr så UTROLIG irriterende, drittunger. ;) <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...