Gå til innhold
Hundesonen.no

Ascari's Hailie


lille_rikke

Recommended Posts

Her er min gullklump. Hun heter Hailie og er 7 mnd. Hun kom til verden hos oss, den 18.01.06, sammen med 7 andre. Hailie utpekte seg raskt til å være en menneskeglad og sosial hund. Så vi beholdte henne og hennes søster, Havanna. Jeg knyttet meg fort til Hailie, og hun ble mitt ansvar/min hund.

Vi deltar aktivt i utstilling og her er noen resultater:

Ascaris Hailie ml1 og beste valp (vv1 and best puppy)

Ascari's Hailie Ml 2 (av 14)vv2

Ascari's Hailie ml 2 (av 5)vv2

Ascari's Hailie ml 1 og beste valp (vv1 and best puppy)

Ascaris Hailie ml 4 (av 33)vv4

Ascari's Hailie ml 5 (av 50)vv5

Men selv om hun er en utstillinghund, så er hun jo også en liten sofagris :rolleyes:

Det blir mye trening, men vi har jo fortsatt masse tid til kos! Hailie elsker å være med å bade,leke med baller og bite litt :) Hun er en utrolig snill og spesiell hund, men en stor personlighet.

hailiebu2.jpg

hailie2ua9.jpg

hailie3lk7.jpg

hailie4ln4.jpg

Caro, Hailie og Havanna.

alle3fj6.jpg

sittebildejz2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! :)

Jeg mener jeg iallefall har sett Havanna på utstilling? Kan det stemme? Vet ikke om jeg husker rett, men var en av dem (eller begge) i Hallingdal? Kanskje så jeg en av dem på NV i år og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! :)

Jeg mener jeg iallefall har sett Havanna på utstilling? Kan det stemme? Vet ikke om jeg husker rett, men var en av dem (eller begge) i Hallingdal? Kanskje så jeg en av dem på NV i år og?

Takk for det ;)

Det kan nok stemme ;) Verken Hailie eller Havanna stilte i Hallingdal, men begge

var tilstede . Kan godt hende du så Hailie på NV ja, hu stilte og ble nr 4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Det kan nok stemme ;) Verken Hailie eller Havanna stilte i Hallingdal, men begge

var tilstede . Kan godt hende du så Hailie på NV ja, hu stilte og ble nr 4 ;)

Da var ikke hjernen helt borte da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! ;)

Jeg mener jeg iallefall har sett Havanna på utstilling? Kan det stemme? Vet ikke om jeg husker rett, men var en av dem (eller begge) i Hallingdal? Kanskje så jeg en av dem på NV i år og?

Sorry, jeg tok feil.. du skrev hallingdalen, og jeg koblet feil.. hallingdalen er jo nesbyen.. hehe.. å ja, havanna stilte og ble nr 4 :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...