Gå til innhold
Hundesonen.no

Skal på grunnkurs, noe pappa ikke liker!


Heidihj

Recommended Posts

Jeg skal begynne på et grunnkurs hos Nordby's hundesenter. Kurset starter med teori i morgen. Før kurset skal man betale inn på en konto, og dette måtte pappa gjøre ettersom jeg ikke har noen konto jeg kan gi penger fra. Når pappa spurte hva kurset het sa jeg grunnkurs. Han ble veldig sur for at jeg skulle begynne på et grunnkurs som kostet 1900 kr, når vi var så flinke (mener han). han begynte å skrike å sa at han syns det var å kaste bort penger og at jeg hadde blitt lurt. Jeg prøvde å forklare at jeg hadde snakket med lederen på telefon, og han hadde anbefalt grunnkurs. Her skulle han hjelpe meg med å få opp motivasjonen, og få hjelp med å trene lydighet. Pappa syns dette var uhørt, og sa at jeg ikke skjønte noen ting. Han viste veldig godt hva ett grunnkurs var (tror han) og sa at det ikke var noe for oss. Han har selv aldri drevet med hund, eller gått på noe som helst kurs. Jeg syns dette er kjempe dårlig gjort, men han betalte i hvertfall. det skulle egentlig bare mangle ettersom jeg gir han mine sparepenger. Det var ikke morsomt, men jeg skal gå dette kurset, og vise han hva vi har lært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav

Foreldre som tror de alltid vet best kan være ganske teite i blant :) Jeg synes nå likevel at du skal være stolt over at han synes du er flink, selv uten grunnkurs. Tenk hvor sprekkferdig stolt han vil være når du har fullført kurset og han ser hva dere har lært.

--

Per Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som tror de alltid vet best kan være ganske teite i blant :) Jeg synes nå likevel at du skal være stolt over at han synes du er flink, selv uten grunnkurs. Tenk hvor sprekkferdig stolt han vil være når du har fullført kurset og han ser hva dere har lært.

--

Per Olav

må nesten si meg enig med deg Per Olav, tenk så stolt han blir når han få se hvor flinke dere har blitt etter kurset(man kan lære mye på et grunnkurs :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnkurs er kjempelurt! Man lærer så mye og det var slett ikke dyrt! Det er mye lurere å gå på kurs med hunden sin enn å bruke tiden på tull og tøys! Pappan din skal være takknemlig for at han har en fornuftig jente som bruker tiden og egne sparepenger på hunden! Hilsen en mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...