Gå til innhold
Hundesonen.no

Ventetiden er over :)

Guest 2ne

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Skrevet

Det er lagt ut masse masse nye bilder av valpene i albumet - både individuelt og i diversealbumet...

NÅ begynner vi å bli skrekkelig søte, man spiser hauger og lass, man bjeffer, knurrer, sloss og leker - og er i det hele tatt en liten terrorbande............. skrekkelig søte da selvsagt........ hihi

....og haha - vi har fortsatt to igjen............... *fnis* :D

Bebiser

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

hælle dutten da!! såååååå... nydelige di er :D

GRATULERER SÅ MYE! :icon_fun:

Blir helt valpe syk av å se på di fine bildene :D Tenker du har litt å henge fingrene i ?

• 4 weeks later...
Skrevet

Sånn ser de ut nå, 8 uker og 2 dager gamle :P

Kaisa - eller Dolores om du vil - og hun er ikke sååå uskyldig..

aCIMG3047.jpg

Emma (Deliverance) og Kaisa:

aCIMG3048.jpg

Emma har fått verdens kuleste ståører.. hehe

aCIMG3053.jpg

Og sånn kan de også se ut.. Heldigvis :P

aCIMG3026.jpg

Skrevet

Nå begynner jo det å lyse jævelskap av øynen deres. Det er nå morroa begynner :P

Skrevet

Iiihh! Jeg gleder meg sånn!

Det skjønner jeg! hehe :P

Nå begynner jo det å lyse jævelskap av øynen deres. Det er nå morroa begynner :P

Jævelskap? Vi aner ingenting om hva du snakker om nå altså.. Flirer B)

Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg da jeg så det første bildet.

Jeg haaaar så lyst på Groenendael.. :P

Skrevet

Hey..Ikke sett ut sånne bilder... Du risikerer at noen kommer og stjeler dem.

De kan stjeles for en symbolsk sum på ca en valpepris, kan de :P:P

Skrevet

Det er ikke noe snilt å legge ut sånne bilder når man har belgergale moderatorer som har forbudt seg selv og i det hele tatt tenke i de baner før om noen år.. Det er ikke snilt i det hele tatt. Det er spesielt ikke snilt når den samme moderatoren akkurat har fått bil med plass til to hunder, og holder på å kjøpe bilbur med to rom bare sånn fordi hun sikkert eeen gang får en hund til eller noe sånt <_<

Skrevet

Det er ikke noe snilt å legge ut sånne bilder når man har belgergale moderatorer som har forbudt seg selv og i det hele tatt tenke i de baner før om noen år.. Det er ikke snilt i det hele tatt. Det er spesielt ikke snilt når den samme moderatoren akkurat har fått bil med plass til to hunder, og holder på å kjøpe bilbur med to rom bare sånn fordi hun sikkert eeen gang får en hund til eller noe sånt <_<

Hjelper det at jeg gjør sånn?

aCIMG3088.jpg

Og nei, hun syns ikke noe om å bade B)

Skrevet

Hjelper det at jeg gjør sånn?

Og nei, hun syns ikke noe om å bade B)

Nååååmin, pjuskepjuskepjusk:D Så skjønn :P Knis. Klart det ikke er noe morro å bade, vel! Blir det mest trist eller mest godt når de flytter ut til sine nye hjem nå rundt denne tida?
Guest Christine
Skrevet

Fy så slem du er :P

Er du ikke klar over at vi(vi=en stoor del av sonen) begynner så vidt og kureres med valpesyken, så legger du ut sånne bilder :P

Fy flate, jeg er valpesyk :P:P

Kan jeg ikke bare komme og hente en liten søt, og levere den tilbake når den blir..Tjaa, sånn ca. 1 år? ^_^

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er ikke snakk om en av rasene som er overrepresentert. Det er ingen gentest eller test utenom individuel allergi testing for dette. Som sagt har ingen av besteforeldrene, søsknene og ingen av foreldrene det. Så for meg er det vanskelig å si om det er arvelig eller ikke. Derfor er det vanskelig å si at jeg burde ha vist at hunden ville utvikle denne sykdommen. Takk for tipset, jeg skal kontakte dem for råd.
    • Jeg kjenner ikke sykdommen nok til å vite, men om den er arvelig så kommer det jo an på om det er noe man burde visst om eller testet for. Jeg vil anbefale deg å kontakte NKK om dette, de har advokater med kunnskap om kjøp og salg av hund og konflikter rundt det.  Hundehelse.no sier: "Tilstanden er arvelig. Raser som er predisponert er Shar-Pei, Labrador retriver, Golden retriver, Dalmatiner, Boxer, Boston terrier, Fox terrier, Skotsk terrier, West Highland White terrier, Lhasa Apso og Shih Tzu. Tilstanden oppdages som regel når hunden er mellom 6 måneder og 3 år gammel."  
    • Hei! Jeg trenger råd angående en situasjon jeg befinner meg i nå. Jeg solgte en hund (1 år gammel) for 2,5 år siden. Hunden ble sjekket av veterinær før flytting. Jeg mottok nå en melding om at eieren har avlivet hunden på grunn av alvorlig atopisk dermatitt. De krever pengene tilbake for hunden, som ble solgt for 7000 kr. Problemet jeg har med dette er at hunden først begynte å utvikle symptomer 1,5 år etter at den forlot meg, ifølge veterinærjournalene, og verken foreldrene eller søsknene er berørt. Uten noen bevis i det hele tatt har veterinæren skrevet i alle journalene at den er "arvelig". Hva ville du gjort i denne situasjonen? Selv om jeg ikke er imot å refundere dem, synes jeg det faller inn under den generelle risikoen ved å eie et dyr. De kontaktet meg ikke på noe tidspunkt da hunden fikk symptomer for å tilby meg å kjøpe den tilbake.
    • Jeg håper jo at folk som velger å ta med hundene sine på Oslo Dog Show har trygge hunder som takler omgivelsene der. Hvis du er ute etter å vite mer om rasen så anbefaler jeg å kontakte raseklubben eller oppdrettere av rasen.
    • Chodsky Pes virka så rolige på Oslo Dog Show.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...