Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt treff?


Heidihj

Recommended Posts

Er det noen som har lyst til å grille, gå tur og trene eller noe? Hadde vært koselig med ett nytt treff. Jeg kan hele denne uka som kommer (bortsett fra onsdag kveld og søndag). Uka etter er jeg litt usikker men kan nok da også ;) Vi kunne jo ha møttes på torget som vanlig og gått bortover mot fjordparken eller elveparken, eller kanskje vi kan prøve ett annet sted denne gangen? Noen fler som blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Kan vi ikke si kl. 13 på torget tirsdag den 15. august? Så kan de som kan komme komme ;) Så kan vi trene litt, gå tur bortover mot fjordparken, Er det lov å grille med engangsgrill nå? Hvis det er det kunne vi jo grilla litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke møtes på torget da? Så kan vi trene litt der, også gå bortover mot fjordparken. Der kan jo hundene leke og bade. Skal vi grille eller dropper vi det?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skal vi ta en liten oppsumering da. Treff i morgen (15 august), møtes på torget kl. 13.00, trener litt der, og går bortover mot fjordparken.

Vi kan jo lage en liste over de som kommer, skriv dere på:

Heidi- Golden retrieveren Elwira og kanskje en golden til Prince

*dobbelpost, slått sammen av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Ari vil veldig gjerne være med i fjordparken en dag! Dessverre passer ikke i dag så vi får slenge oss på neste gang isteden:) Håper det ikke blir så lenge til! Vi kjenner ingen andre i drammen med hund og det hadde vært fint med litt sosialisering før valpekurset og:) Moro å se at det er en del fra drammen som er aktive her. Gleder oss til å bli med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned til byen jeg kl. 13, med to hunder. men kom det noen nei. Men jeg regnet egentlig med det siden jeg ikke hadde fått tak i så mange og snakket med dem noe mer enn her. Vi kan prøve på nytt en annen gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, typisk altså :icon_redface:

Er jo så synd når det ikke kommer noen! Jeg jobba av og på i hele dag, så jeg sleit egentlig litt selv. Pluss at det er et par mil å kjøre, kjipt å dra dit også kommer det ingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...