Gå til innhold
Hundesonen.no

Plutoduken.


Recommended Posts

hvordan stoffer, om dere skjønner?!

Finner ikke ut av dette noe sted, så håper noen kan hjelpe meg :huh:

Det ser fryktelig dårlig ut med informasjon på nettet. Det eneste jeg finner om info vedr. denne er målene.. Men det er jo ikke det du trenger :)

Har hørt rykter om at kluter som selges på Nille (eller kanskje det var Europris) var vel så bra mtp oppsugingsevne og da selvfølgelig pris også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser fryktelig dårlig ut med informasjon på nettet. Det eneste jeg finner om info vedr. denne er målene.. Men det er jo ikke det du trenger :huh:

Har hørt rykter om at kluter som selges på Nille (eller kanskje det var Europris) var vel så bra mtp oppsugingsevne og da selvfølgelig pris også...

det er det jeg lurte på vettu :) har kjøpt en sånn klut på rimi til 19 kr som suger til seg masse vann, og bare syns den er VELDIG lik plutoduken :P

Men jeg holder meg nok til den kluten (den er passe stor), som skal suge til seg mye. Sparer mye på det.

(men syns det er litt merkelig at det ikke står noe om hva det består av, kanksje fordi det er mye likt alle sånne "skurekluter" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det jeg lurte på vettu :huh: har kjøpt en sånn klut på rimi til 19 kr som suger til seg masse vann, og bare syns den er VELDIG lik plutoduken :)

Men jeg holder meg nok til den kluten (den er passe stor), som skal suge til seg mye. Sparer mye på det.

(men syns det er litt merkelig at det ikke står noe om hva det består av, kanksje fordi det er mye likt alle sånne "skurekluter" )

Disse klutene som selges i dyrebutikker er et smart forettningstriks. De selger samme type klut på Nille til 12 kr. jeg har prøvet begge og de er identiske med hensyn til sugevne og materiale forøvring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...