Gå til innhold
Hundesonen.no

For en herlig morgen


Djervekvinnen

Recommended Posts

Jeg skjønner ikke hva det er med hunden-- Inatt pep ho og ville ut, jeg slapp ho ut og det kom bare ut noen dråper og litt slim fra ræva. Så gikk vi inn, og jeg hørte ikke mer. Så kom sambeoern inn i halv 6 tia og sa: hunden har drete i buret. Så var det opp, ut med bikkja, inn i dusjen etterpå, ta ut teppet, prøve å få bort den kvalmende stanken. Hvorfor må hunden drite i buret en gang i måneden?? Det er 3 gangen nå på rimelig kort tid, og det får være måte på hvor mange ganger vi må kaste liggetepper. Ellers idag kom det bare noen dråper ut, men i buret var det masse. kanskje det var den ene popcornbiten vi gav ho igår? eller var det kanskje brødskalken i maten? Tror vi må holde ho unna alt som ikke heter hundemat. Ho blir dårlig i magen i hytt og pine. :) Jeg blir så sur. Er trøtt, og ble dårlig humør, og hunden må ligge på gulvet idag, uten teppe. Uff. For en herlig morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg føler med deg.

en gang holdt den ene hund vår på nesten hele natten med syting og klaging til slutt så hev jeg henne ut i hundegården(rett utenfor soverommet vårt så hadde fullkontroll) og da ble det stille heldighvis. men det var dårlig mage som var årsaken.

er så glad for at hudnene varsler før de gjør i fra seg inne jeg så vi har en liten sjanse til å hive på oss noen filler og løpe ut med dem. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er da man virkelig ikke vil ha hund! Jeg kom netopp hjem etter et par timer borte, og samboern sa han skulle se innom ho, men han fikk ikke tid.Og da vi kom hjem ventet 4 lekre deilige hauger drit rundt i stua og gangen. *jeg sier ikke mer* Takk for medfølelsen ihvertfall! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...