Gå til innhold
Hundesonen.no

Hallois!

Torunn1

Recommended Posts

Jeg har vært her på sonen en liten stund, men mest som "titter" Tenkte det nå var på tide og presentere meg ordentlig. Er ei jente på 28 år som er innflytter i Buskerud. Opprinnelig fra vakre Valdres, men måtte flytte på meg på grunn av en mann selvfølgelig! ;) Har nå bodd her i 6 år og trives veldig bra! Er gift, har 2 barn; ei jente på 3 år, og en gutt på 5.

Hadde før en omplasserings schafer som var en "once of a lifetime" hund. Han kurerte flere med hundeskrekk. :wub: Han ble 13 år, men så ut som han var en unghund. Savner han veldig! :P

Hadde også ei blandingstispe ei stund, men hun ble rett og slett for krevende for meg i tillegg til små barn. Det var blanding av: schafer, rottweiler og flat. Altså en scharottflat. Høyt aktivitetsnivå der i gården ja!

Var uten hund en periode så da skaffet vi oss 2 katter. Veldig koselig, men ikke det samme som hund! Så etter mye mas på min mann, fikk jeg endelig lov til å skaffe meg hund igjen. :P Valget falt på en dachs som heter Timmi. Omplassering det og. Fikk han i mai og da var han 17 mnd. Det vi ikke fikk vite på forhånd var hvor stresset han var! Han ble omplassert fordi: "det ikke passet å ha han lenger" Tror ikke han sto i stil med sofaen lenger eller noe sånnt. :o Men han er en herlig hund og vi har gjort store fremskritt. :P Er fortsatt nesten ikke mulig ta han med der det skjer mye enda, men håper vi kommer dit!

Det var litt (mye) om meg.

Ha en fortsatt fin kveld! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :wub:

Katter kan aldri erstatte en hund, så jeg skjønner deg godt at du ville ha deg en ny hund :o Er det noe du lurer på angående forumet er det bare å spørre. Husk å ta en titt gjennom retningslinjene som du finner øvert til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...