Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen fra Hedmark-området her?

Recommended Posts

• 2 months later...
  • 1 month later...

er med på elverum hundeklubb miljøtreninga når jeg har mulighet ja :)

også er jeg på agility med hamar hundeklubb.. så utrolig gøy at det blir en am. buldogg på elverum ! :)

hvor på elverum bor du ? Den MÅ jeg virkelig få se ! send gjerne PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Hedemarking her. Bor i Våler, eller Risberget. Noen få km fra Sørskogbygda:)

Er jo et hundetreff i Everum vet jeg, men når det er treff er jeg på skolen (kveldskole), så jeg kommer meg aldri dit:(

Ellers er det supre turmuligheter der jeg bor:D Så sant når det ikke er jakt da:P

Har bare ikke kommet meg så langt som å undersøke hver sti her ettersom jeg flytta hit i juni:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
En stund siden jeg var her sist. Venter fremdeles på valpen, og er litt lei av å lese og prate masse om hund når det tar så lang tid før jeg får min... Men nå i løpet av en uke har jeg den, forhåpentligvis ;)

Kan få låne en hund fra meg :cool: De er gjerne overalt på en gang og ekstremt glad i mennesker og hunder:P Forørig er de glad i alt som lever, ikke lever , kryper, går går ikke osv. Ser i hvertfall sånn ut når jeg skal stå opp om morran og sokkene eller tøflene er borte:P Da har de hentet dem og lagt seg oppå dem for å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hei dere i Ringsaker og Hamar/Mjøsområdet!!

Har dere lyst til å bli med på tur med hundene deres?

Jeg og Amy bor i Ringsaker og vi jobber med å få til ei "turgruppe". Dette er helt i startfasen enda, men målet er at vi treffes en gang i måneden og primært går tur med hundene. Treffene legges opp som gåtur i nærområdet, fjelltur, bytur, alt ettersom hva de som er med ønsker. Målet er at det skal være hyggelig og sosialt for to- og forbeinte!

Har du lyst til å bli med på tur - ta kontakt!

Mvh Ida og Amy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...