Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har hest her?


Toller

Recommended Posts

Sä til den Engelske Fullblodsen Impuls!

n549200976_1182471_3576.jpg

n549200976_1182472_3905.jpg

n549200976_1182478_3371.jpg

Sä til den litt tjukke Tyske Sportsponnien vär Boogie Woogie!

n549200976_1182482_7111.jpg

n549200976_1182487_1184.jpg

Her vär 40 är gamle Shetlandsponni Sir Oscar!

n549200976_1182492_474.jpg

n549200976_1182496_6624.jpg

Og her et bilde vär King og Falco hilser!

n549200976_1182501_3592.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar
  • 3 months later...

Jeg har en islending med navn Hlynur, men jeg kaller han bare Urte (husker ikke helt hvorfor det ble det men)

Han er verdens mest rampete hest, selv på sine 24 år.

Har hatt han i 13 år nå og derfor er han også den viktigste delen av livet mitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har en nydelig litten varmblodshingst som heter Flashpoint Idol, kalt Kongla til daglig :P utrolig snill, barna steller og driver på :P blir 7 år nå over nyttår og er min første hest.

Den svarte er Glazier's Bandida :) hest jeg har hatt lenge på halvfor, som nå eier har hjemme igjen :icon_confused: savner ho MASSE forstatt :P

post-4790-1230284033_thumb.jpg

post-4790-1230284065_thumb.jpg

post-4790-1230284132_thumb.jpg

post-4790-1230284147_thumb.jpg

post-4790-1230284161_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en islending med navn Hlynur, men jeg kaller han bare Urte (husker ikke helt hvorfor det ble det men)

Han er verdens mest rampete hest, selv på sine 24 år.

Har hatt han i 13 år nå og derfor er han også den viktigste delen av livet mitt;)

Herlige farger det er på han! :) Liker de fargene på islendingen kjempe godt! Kjempe søt.. :P

Min hest heter Montana, og er blanding mellom sportsponny og Paint:

IMG_7366.jpg

Nydelig bilde! :icon_confused:

Lykke til videre med henne..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billy: Norsk Varmblods ridehest, her er han 8 år.. Herlige lille billa:)

billy2.jpg

Nenzo: KWPN vallak her er han vel 9 år tror jeg..

nenzo.jpg

Billa som lurer på hvorfor jeg sitter på bakken.

DSC00031.jpg

4åring som jeg har ridd litt (alvorlig kul hest:P)

IMG_9753.jpg

En 5 åring jeg har hatt til ridning noen mnd nå..

DSC_6069.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næ så morro :lol: dreiv i 4 år med en vallak etter Arnaqueur :icon_redface: Glazier's Armagnac, savner han masse :icon_confused: så snill hest tror jeg aldri jeg har vært borti eller kommer til å møte igjen!

heldigvis bor han ikke så langt unna :icon_redface: så hender det blir noen turer:)

har ho starta no eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ'kke mi da, men sku tro det når jeg snakker om a :ahappy:

Kiro Stjerna, 8 år gammal kaldblodstraver. Travtrent men aldri starta, om jeg ikke tar helt feil. Stresser en del om hu får muligheten, jobber med det. Har starta et skikkelig prosjekt med å roe henne på løse tøyler med bare grime og sånn, jobber med å bruke sitsen og bremse henne uten tøyler. Utrolig sosial og kul hest :P

DSC_0044-1.jpg

DSC_0312.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hest nå (mamma har men de tror jeg ikke jeg har bilder av) Men hadde en Shagya araber gutt frem til i sommer. Vi måtte avlive han, 26 år gammel, på grunn av at kroppen hans ikke lenger klarte å ta til seg næring. Syns han kunne slippe da... Han var like blid og snill (og rampete) til siste stund. Savner han skikkelig....

Khazan av Siglavy Bagdady (tror det er sann det skrives har ikke stamtavla hans her nå..)

IMG_4072.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næ så morro :P dreiv i 4 år med en vallak etter Arnaqueur :P Glazier's Armagnac, savner han masse :ahappy: så snill hest tror jeg aldri jeg har vært borti eller kommer til å møte igjen!

heldigvis bor han ikke så langt unna :P så hender det blir noen turer:)

har ho starta no eller?

Mange Glazier's hester du har vært borti da.. Hvor i Skjetve har du hest? Ei barndomsvenninne av meg har en vallakk som heter Glazier's Gigoloo (giggen).. Og han sto en stund ovenfor Lund og kvislerkroken (Heistadenga eller heistadtoppen eller noe sånt tro...?) og der var det mange Glazier's hester.. Selv hadde jeg en varmblods som het Iran Dollar's (e. Fiction) da jeg bodde i skjetve. Da bodde vi på gamle meieriet på Stuput og hadde han på den lille stallen som ligger rett over veien der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så du kjenner Bente :rolleyes: ho har en som heter Glazier's Victory også nå, som er etter Glazier's Limit :D

har vært borti en del serru siden jeg har jobba MASSE i den stallen på heistadenga :P trivdes veldig bra der, men blir ikke så mange turer dit nå, siden jeg er lærling oppe i Toten-land :P

men Randi som eier alle hesta har nå på stallen:

Glazier's Kethan

Glazier's Limit

Glazier's Diablo

Glazier's Diva

Glazier's Armagnac

Glazier's Bandida

Glazier's Rajah

Glazier's Glipp (som var en skikkelig glipp hehe)

Glazier's Carmen

Glazier's Go Go

Glazier's Glory

Glazier's ..... (åring som skal ha navn på H)

So dear kosmos

har også hatt en som heter Glazier's Alladin mens jeg jobba der, men han bor nå i harstad :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kethan har jeg vært med å hilst på :D Ja vet hun har en hest til. og den har fått føll tror jeg. Har ikke kontakt med henne nå lenger. Bare hilst på henne på facebook. men vi hadde hest på samme stall før, så da hang vi jo litt sammen.. For omtrent ørti år siden eller noe sånn.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skjønner :P Kethan er skikkelig søt da :D selv om han begynner å dra på åra... har en del bilder av han. var skikkelig god til å hoppe! hoppa bane på 80cm uten problem, i trav vel å merke :P

skal se om jeg finner noen bilder etterhvert på dataen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dette er pånnisen min Vilja, hun er ei Nordlandshoppe på snart 4 år.

DSC_8317-1.jpg

Vilja er utrolig skjønn og har en personlighet som alle faller for. Hun har alltid vært stallens koseklump :wub:

Vilja kalles også for Lompe, noe folk syntes er litt artig. Det begynte med at hun alltid feis når halen skulle striggles, så da begynet jeg å kalle henne prompe, så ble det til prompelompe, og nå stortsett bare lompe. Kjært barn mange navn :wub:

Mange som har lurt på hvorfor jeg i all verden skaffet meg en møkkahest av en nordlending, eller skraphest som hun også har blitt kalt. Jeg mener at Nordlandshesten er en utrolig herlig pånnis og den har et ufortjent dårlig rykte.

Her var hun ung og vakker med lang man *sukk* Håper hun ikke klør den av seg i sommer

DSCN5664.jpg

DSCN5426.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...