Carina Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Mona å Magnar Blei kjent med hu gjennom skolen min der ho jobber... Har vert i bygda i 3 år nå, så jeg har fått sett utrolig mange nydelige hester hun har hatt. Stina er fabelaktig fin Står i haugesund hun nå... EDIT: var du på Nedstrand? Ååå, Stina har jeg sett på på hjemmesiden deres. For en vanvittig flott hest! Ikke så vanlig med den fargen på tinker etter hva jeg har sett heller. Vet ærlig talt ikke helt hvor Motley stammer fra, men vet han ble født hos ei som heter Trine Skjeggerud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Jeg har en arabervallak på 18 år som heter Mirox Verdens nydeligste selvsagt Meg, LiLi & Mirox! Mirox! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Hesten min Archi, 8år gammel Dansk Varmblods verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanneB.M. Skrevet 18. August 2006 Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Hesten min er det bilde av på "min hest" her er spranghesten jeg rir på jobben, han er helt herlig. kentucky heter han her trener vi dressur: http://i37.photobucket.com/albums/e82/Dott...uckydressur.jpg http://i37.photobucket.com/albums/e82/Dott...ckydressur2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 18. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2006 Jeg har en arabervallak på 18 år som heter Mirox Verdens nydeligste selvsagt Mirox! Herregud så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montheo Skrevet 19. August 2006 Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Noen av dere med hest som har VIP på hestemarked da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanneB.M. Skrevet 19. August 2006 Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Jeg har vip der, min er : Bea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 19. August 2006 Rapporter Share Skrevet 19. August 2006 Min er christina&mirox, men har ikke vært der på lange tider.. Kanskje jeg skal ta en tur nå? Så nå faktisk at jeg ikke hadde vært der siden januar! Men nå har jeg vært og oppdatert litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 20. August 2006 Rapporter Share Skrevet 20. August 2006 Jeg har en arabervallak på 18 år som heter Mirox Verdens nydeligste selvsagt Meg, LiLi & Mirox! Mirox! Er det du som vant Mirox fra PK?? Jeg syns den hesten er så fin! fine bilder du har tatt av han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet 20. August 2006 Rapporter Share Skrevet 20. August 2006 Noen av dere med hest som har VIP på hestemarked da? Jeg har: kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. August 2006 Rapporter Share Skrevet 20. August 2006 Herregud så skjønn! Tusen takk ^_^ Er det du som vant Mirox fra PK?? Jeg syns den hesten er så fin! fine bilder du har tatt av han! Er nok det Takk og takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariell-og-tander Skrevet 26. August 2006 Rapporter Share Skrevet 26. August 2006 dette er ikke min hest men jeg skal kanskje ri han etter vært er han ikke fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. September 2006 Rapporter Share Skrevet 7. September 2006 dette er ikke min hest men jeg skal kanskje ri han etter vært er han ikke fin Ligna litt på en hest som står i stallen som jeg rir i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 6. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2006 har en helegyptisk fullblodaraber på 17 år, har hatt han i 9 år nå. har desverre ikke bilde av han på pc`en på jobben, men kan legge til et bilde av han da jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johanne Skrevet 4. November 2006 Rapporter Share Skrevet 4. November 2006 Mirox er jo så tøff! B) Heldige deg som vant ham, Christina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 23. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2006 Her er Surpise vi snart får; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxanne Skrevet 29. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2006 *SLETTET* Lille ponni jenta mi! Croniarth Roxanne. *Dobbelpost, endret av mod Nina* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2007 Jeg har Verdens artigste, rareste og søteste varmblodsjente har jeg. Hun har nettopp blitt tre år, og skal til våren ut i banen. (den knirkefrie planen det hvertfall). Gikk mønstringsløpene i oktober. I tillegg rir jeg tre travere en gang i uka - varmblods vallak, kaldblodsvallak og varmblodshoppe. Gutta er passelig opp i grunnlaget sitt, og er på premielista jevnt og trutt. Jenta kommer snart, veldig sterkt tilbake, etter en skadeforfulgt tre års sesong. bilde av jenta mi: Loth Lorien http://i65.photobucket.com/albums/h237/Lot...krutten0052.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2007 *SLETTET* Hei! Jeg jobbet en sommer på en rideleir på Tau (stavanger), der forelsket jeg meg i n cob som het Roxanne, er det hun? Eierene skulle selge og flytte til danmark så jeg har ikke sette henne siden, har jeg nå funnet henne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2007 Rideleir på Tau? Eller mener du Jørpeland? Ridinstruktørene på rideskolen har flyttet til Danmark. Jeg var aldri på leir der, men trente der ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 25. Januar 2007 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2007 Rideleir på Tau? Eller mener du Jørpeland? Ridinstruktørene på rideskolen har flyttet til Danmark. Jeg var aldri på leir der, men trente der ellers.. Tror det het Tau der, de solgte til noen Hollandske folk tror jeg nok så bestemt. de hadde to ridebaner en oppfor huse deres og en nedenfor. pulss at du så ned på en lokal travbane. Mer vet ikke jeg om plassen. Ja, jeg har også hester, fire stk. faktisk Rapp Støva: Benny Hellina: Tunge Faks: Og sist, men ikke minst Vina Troll: Kaldblods alle sammen, to hopper og to vallaker. *Dobbelpost. Endret av mod Nina* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 2. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2007 Her er jeg og gamle forhesten min som jeg hadde i 2005. Hun var en skikkelig trivelig hest! Håper å få henne tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 5. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2007 Her er min beste hestevenn gjennom de siste 8 årene:) Starlight er en dansk sportsponni som på 23 år. Men ikke la deg lure av alderen, han er sprekere og har mer futt enn de fleste;) Han kom til Norge fra Danmark i 94', jeg kjøpte han i 99. i 00' tok jeg han ut av rideskolen for godt, etter at han hadde gått som skolehest i nesten 6 (alt for lange) år. Drev med sprang før, men nå er det dressur som hobby:) Rir også masse på tur, litt western for moro skyld og kjører vogn. Han kan brukes til alt:D Starlight er en meget spesiell hest med en veldig stor personlighet, og the one and only for meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zontana Skrevet 16. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2007 Jeg har en artig liten sak. Hun er en mislykka traver med altfor stort hodet på en altfor liten kropp og med noen lange, søte ører Neida, hun er en varmblodsponni. Hun har aldri vært travtrent men har traverslekt. Hun er 6 år, og alltid like sprek. Bestest pånni <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde Dyrehvisker - Healer Skrevet 20. Februar 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2007 Har to kaldblodshester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar