Gå til innhold
Hundesonen.no

Oliver's

Hanna

Recommended Posts

Skrevet

Etter hva jeg har lest på www.olivers.no frakter de fôret hjem til deg, men tar de seg betalt for dette?

Skrevet

De frakter fòret gratis , så bestiller du andre ting der så får du gratis frakt på det også.

Super service kaller jeg det :D

(må si at jeg hadde glemt å bestille og vi hadde bare nok til en dag ti(og da skulle jeg bortl, så jeg fortet meg å bestille tidlig en morgen og spurte om det var mulig å få det litt fort fordi jeg skulle bort og det hastet, og hva kom på døra samme dagen? Jo fòret :D

Skrevet

prisen ligger på ca 100 lappen mindre enn det foret i dyrebutikkene!! er kjempefornøyd med servicen hos olivers!! kjempetopp! :D

Skrevet

Frakten er gratis :D

Vi ringte i går, da vi så det var tomt i mat-bøtta til hunden.

5 min etter var fôret levert på døren :D

Skrevet

Noen som har prøvd kattefôret? Har en katt som er svæært kresen.. Hun spiser kun iams og lignende fôr.

Skrevet

Noen som har prøvd kattefôret? Har en katt som er svæært kresen.. Hun spiser kun iams og lignende fôr.

Jeg har også en svært kresen katt og hun sluker olivers. :D

Skrevet

Mine fire katter har spist Oliver's i ca ni måneder, og de elsker det! De første månedene fikk de vanlig Adult, men ettersom de er innekatter har jeg gått over til å gi dem Diet & Senior samt Omega3 Boost.

Skrevet

Ringte og bestilte i dag til hund og katt, og snakk om serviceinstilte folk! Hvis fôret viser seg like bra som servicen er jeg solgt!

Skrevet

Får håpe det faller i smak hos både hund og katt.

Kan anbefale diverse kjekser og godiser også. De er veldig populære her i huset. :)

Guest Christine
Skrevet

Frakten er gratis :P

Vi ringte i går, da vi så det var tomt i mat-bøtta til hunden.

5 min etter var fôret levert på døren :P

Er ikke alle som bor rett ved. "Ambassaden" til Olivers folka her i Trondheim :)

Frakten er inkludert i prisen.. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...