swimzy Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 her er noen bilder og litt om hundene mine! Jeg fikk en dalmatiner sommern i fjor, som vi kalte wilma pga hun var litt vill av seg(det er hun fortsatt!) Her er bilde av henne: (wilma lever dessverre ikke lengre, vi var nødt til å avlive henne) og her er ett av odin, vår golden retrivervalp på 9 månder: kommer mer bilder senere! :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Næmmen så pene :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Kjempe fine alså :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julebrus Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Så søte de er =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 23. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 tusen takk for det!! nå har vi dessverre måttet ta dalmatineren, så nå har vi bare igjen odin!! her er noen bilder til av odin: snutebilde: elsker å tygge på ting: Sittebilder: Badebilder: Så setter jeg inn ett siste fellesbilde av begge to: bil savne deg sååå wilma!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eva-Kihla Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Så skjønne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Kjempesynd med Wilma Odin er kjempenydelig , jeg elsker golden og har så lyst på en en dag! Jeg har vært fast bestemt siden jeg var liten at golden skal jeg ha! Er han gyllen? Hvilket oppdrett kommer han fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 14. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Kjempesynd med Wilma Odin er kjempenydelig , jeg elsker golden og har så lyst på en en dag! Jeg har vært fast bestemt siden jeg var liten at golden skal jeg ha! Er han gyllen? Hvilket oppdrett kommer han fra ? ja, han er en gylden gutt! jeg var fast bestemt på at jeg ville ha en gylden en..syntes de er finest for å være ærlig!! ;-) han kommer ifra en familie oppdretter som holder til i oslo som heter Exons! har drevet med oppdrett av golden retrivere i 9 år nå..kjempesnille og flotte folk! er kjempefornøyd vi ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 14. September 2006 Rapporter Share Skrevet 14. September 2006 Kjempe fine hunder! Synd det med Wilma da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 15. September 2006 Rapporter Share Skrevet 15. September 2006 Odin er superherlig! Synd det med Wilma.. *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 16. September 2006 Rapporter Share Skrevet 16. September 2006 ja, han er en gylden gutt! jeg var fast bestemt på at jeg ville ha en gylden en..syntes de er finest for å være ærlig! ;-) han kommer ifra en familie oppdretter som holder til i oslo som heter Exons! har drevet med oppdrett av golden retrivere i 9 år nå..kjempesnille og flotte folk! er kjempefornøyd vi ihvertfall! Jeg også synes den gyldene goldenen er finest Hørtes ut som flotte oppdrettere, du har i alle fall en veldig fin gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 16. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2006 Kjempe fine hunder! Synd det med Wilma da takk for det! ja, wilma var ei godjente,men det var nok til hennes beste!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 16. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2006 Odin er superherlig! Synd det med Wilma.. *klemmepå* ja, odin er en skikkelig godklump!! hehe.... takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 16. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2006 Jeg også synes den gyldene goldenen er finest Hørtes ut som flotte oppdrettere, du har i alle fall en veldig fin gutt tusen takk for det basse! vi falt jo utrolig for fjestet hans...han er skikkelig godt fjes!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 27. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 odin syntes det er gøy med høsten!! for da kan han rulle seg i høstløvet!! Først må man jo snuse etter ett godt sted: ingen tvil..odin elsker høsten han!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Hehe, så herlig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Morro å se fine høstbilder Tøt gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Han er jo så nydelig Ser så snill, glad og god ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 29. September 2006 Rapporter Share Skrevet 29. September 2006 Heisann;P For none Flotte Hunder du hadde:) KJæmpe fine:) Golden retrivere er så herlige<3 Og Dalmntiner<3 KJæmpe herlige... Hjemmeside: Nikitablanding.piczo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 29. September 2006 Rapporter Share Skrevet 29. September 2006 Så søte!§ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 30. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2006 ja, han er veldig snill å god hund!! godgutten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 kan jeg spørre hvorfor dere tok dalmantineren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Han var kjempe nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 3. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 kan jeg spørre hvorfor dere tok dalmantineren? hun ble plutselig aggresiv og farlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar