Gå til innhold
Hundesonen.no

Odin (golden retriever)


swimzy

Recommended Posts

Skrevet

her er noen bilder og litt om hundene mine!

Jeg fikk en dalmatiner sommern i fjor, som vi kalte wilma pga hun var litt vill av seg(det er hun fortsatt!)

Her er bilde av henne:

s4028087ds3.jpg

(wilma lever dessverre ikke lengre, vi var nødt til å avlive henne)

og her er ett av odin, vår golden retrivervalp på 9 månder:

flotteodinok5.jpg

kommer mer bilder senere! :angry:

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
Skrevet

tusen takk for det!! nå har vi dessverre måttet ta dalmatineren, så nå har vi bare igjen odin!!

her er noen bilder til av odin:

snutebilde:

dsc00855pl0.jpg

elsker å tygge på ting:

dsc00783ti1.jpg

Sittebilder:

dsc00775fh8.jpg

dsc00461wq9.jpg

Badebilder:

s4028247to4.jpg

s4028259ey3.jpg

s4028251ra4.jpg

s4028246hc3.jpg

Så setter jeg inn ett siste fellesbilde av begge to:

dsc00628vt7.jpg

bil savne deg sååå wilma!!

Skrevet

Kjempesynd med Wilma :(

Odin er kjempenydelig :icon_cry: , jeg elsker golden og har så lyst på en en dag!

Jeg har vært fast bestemt siden jeg var liten at golden skal jeg ha!

Er han gyllen?

Hvilket oppdrett kommer han fra :)?

  • 4 weeks later...
Skrevet

Kjempesynd med Wilma :P

Odin er kjempenydelig :P , jeg elsker golden og har så lyst på en en dag!

Jeg har vært fast bestemt siden jeg var liten at golden skal jeg ha!

Er han gyllen?

Hvilket oppdrett kommer han fra :P?

ja, han er en gylden gutt! jeg var fast bestemt på at jeg ville ha en gylden en..syntes de er finest for å være ærlig!! ;-)

han kommer ifra en familie oppdretter som holder til i oslo som heter Exons! har drevet med oppdrett av golden retrivere i 9 år nå..kjempesnille og flotte folk! er kjempefornøyd vi ihvertfall!! :P

Skrevet

ja, han er en gylden gutt! jeg var fast bestemt på at jeg ville ha en gylden en..syntes de er finest for å være ærlig! ;-)

han kommer ifra en familie oppdretter som holder til i oslo som heter Exons! har drevet med oppdrett av golden retrivere i 9 år nå..kjempesnille og flotte folk! er kjempefornøyd vi ihvertfall! :wub:

Jeg også synes den gyldene goldenen er finest :)

Hørtes ut som flotte oppdrettere, du har i alle fall en veldig fin gutt :)

Skrevet

Kjempe fine hunder! Synd det med Wilma da :wub:

takk for det! ja, wilma var ei godjente,men det var nok til hennes beste!!

Skrevet

Odin er superherlig! :wub: Synd det med Wilma.. *klemmepå* ;)

ja, odin er en skikkelig godklump!! hehe.... :)

takk for det! :)

Skrevet

Jeg også synes den gyldene goldenen er finest :)

Hørtes ut som flotte oppdrettere, du har i alle fall en veldig fin gutt :wub:

tusen takk for det basse! vi falt jo utrolig for fjestet hans...han er skikkelig godt fjes!! :)

  • 2 weeks later...
Skrevet

odin syntes det er gøy med høsten!! for da kan han rulle seg i høstløvet!!

Først må man jo snuse etter ett godt sted:

dsc02546tq2.jpg

dsc02547fy9.jpg

dsc02593yu1.jpg

dsc02594uv3.jpg

dsc02595pn7.jpg

dsc02606cp4.jpg

dsc02607gp1.jpg

ingen tvil..odin elsker høsten han!! :)

Skrevet

Heisann;P

For none Flotte Hunder du hadde:)

KJæmpe fine:)

Golden retrivere er så herlige<3

Og Dalmntiner<3

KJæmpe herlige...

Hjemmeside: Nikitablanding.piczo.com

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...