Bambii88 Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 I dag har jeg i all hemmelighet vært å sett på valp :angry: Og h*n er bare såååå søt! Detaljer holdes hemmelig til senere, har enda ikke bestemt meg for om jeg vil ha h*n enda H*n er bare så utrolig vakker, så dere får krysse fingrene for meg. Mulig jeg har ny valp i september! Blir i så fall utstilling, lp og agility hund. Måtte bare dele litt lykke EDIT: Hva syns dere om navnene Pebbles (tispe) eller Pepper (hann)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Så gøy å høre :angry: Hvilken rase?? får vi lov til å vite det kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Så spennende Rase kan du vel si? :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Så morsomt! Gleder meg til å høre mer :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Guro, det der blir for teit. Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å lage en post og så holde det hemmelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 2. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Guro, det der blir for teit. Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å lage en post og så holde det hemmelig? fordi, kjære venn , jeg skal ha en tråd som jeg kan oppdatere etterhvert som jeg har bestemt meg. Tror de fleste vet rasen, men ønsker ikke avsløre den likevel Du får bare smøre deg med tålmodighet, bestemmer meg rundt nkk bjerke :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Åh.. du MÅ si det.. er så nysgjerrig :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 2. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Åh.. du MÅ si det.. er så nysgjerrig si hva da? skjønner ikke helt hva du mener jeg nå :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Gleder oss til å få vite litt mer da etterhvert :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla bye-pedersen Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Herre gud...fortell nå litt mer da...Ellers kunne du jo bare ventet med å lage tråden til du har bestemt deg Er jo ikke verdens undergang om folk får litt informasjon og du skulle ombestemme deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Jeg vet, jeg vet! Det er sikkert en Groenendael! *sånn siden den var vakker og skulle brukes til LP og Ag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild SF Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Heldig du... Valper er så utrolig søte Gleder meg til å få høre mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 si hva da? skjønner ikke helt hva du mener jeg nå er jo greit å skrive at man gleder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 2. August 2006 Rapporter Share Skrevet 2. August 2006 Er slem du, Guro! <_< Si så lite da gitt! <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Gleder meg til å få vite mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Guro, du er slem slem slem.. La meg tippe at det er en Groendael. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Hehe, synes det er greit at du deler din glede med oss! Lykke til, håper alt går som det skal! Holde det hemmelig så leeenge du vil! *later som jeg ikke er nysgjerrig i det hele tatt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 JEG vet hva slags rase det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Så moro at du skal få deg valp! Synes forresten at pebbles og pepper var fine navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 JEG vet hva slags rase det er Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 3. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Kan vel avsløre rasen da Tysk undervannshund, kjøpt akvarium og greier B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Kan vel avsløre rasen da Tysk undervannshund, kjøpt akvarium og greier B) jeg hjalp til med å velg mellom den rosa eller blå, men det er hemmelig frem til neste helg B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. August 2006 Rapporter Share Skrevet 3. August 2006 Flat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Nå vet jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. August 2006 Rapporter Share Skrevet 14. August 2006 Har du bestemt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar