Gå til innhold
Hundesonen.no

Steinkjer 2.septebmer


MarieR

Recommended Posts

Vi hadde en KNALLDAG på Steinkjer i går, og tok rent bord i bernerringen :)

Det var 14 bernere påmeldt og Albin og Alma sto igjen som BIR og BIM!

Det var Albin som tok BIR'et og han ble senere plassert som BIG5 av 10 raser. :D

Steinkjeroghundorp059.jpg

Albin i ringen

Steinkjeroghundorp119.jpg

Albin nr. 1 i vinnerklassen med cert og beste hannhund

Steinkjeroghundorp162.jpg

Alma vinner unghundklassen med hp

Steinkjeroghundorp169.jpg

nr. 1 i vinnerklassen med cert og beste tispe

Steinkjeroghundorp177.jpg

Albin BIR og Alma BIM ;)

Steinkjeroghundorp013.jpg

Nesten hele gruppe 2

Steinkjeroghundorp016.jpg

De 5 beste

Steinkjeroghundorp019.jpg

Albin nr. 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Kjempe bra Mona! :)

Nå mangler dere vel bare storcertet da? Er han fyllt 2 år?

Takk :D

Nei, han blir ikke 2 år før på nyttårsaften.

Mangler bare storcertet nå ja, + et litecert etter nyttår ;)

Man tror ikke championatet kommer med det første akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D

Nei, han blir ikke 2 år før på nyttårsaften.

Mangler bare storcertet nå ja, + et litecert etter nyttår ;)

Man tror ikke championatet kommer med det første akkurat ;)

Gøy da :) Mangler kun storcertet vi også nå, men vi må ta det før januar, ellers må vi vente til 12 april med å bli NUCH.. Reglene om at de må være 2 år kommer 1 januar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vår kritikk fra helgen:

Kritikk

- Passe stor meget god type

- Utmerket kjønnspreg

- Vakkert hode

- Fin hals og front

- Fin manke og overlinje

- Normalt vinklet foran og bak

- Brede, fine lår med god musklatur

- Parallelle stabile bevegelser

- Utmerket haleføring

- Tett god og glinsende pels

Selv synes jeg det er en strålende kritikk og er veldig, veldig fornøyd med helgen, iallefall fornøyd til oss å være

Ble 1. AUK og 2. AUK med HP

Eller så vil jeg gratulere Marie og Ask, Liv Anne og Tequila, Mona og Albin og Ingvild og Tinka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi gjorde helt sikkert det for det var ikke så mange grand danois der så det skal nok mye til å ta feil.

Ja vi er veldig stolte og fortsetter å stille nå. Skal nedover til oslo i slutten av august på Grand danois utstilling 30 september og høstutstillingen til dalmatiner klubben 1 oktober.

Da blir nok konkuransen litt større men vi stiller med friskt mot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi gjorde helt sikkert det for det var ikke så mange grand danois der så det skal nok mye til å ta feil.

Ja vi er veldig stolte og fortsetter å stille nå. Skal nedover til oslo i slutten av august på Grand danois utstilling 30 september og høstutstillingen til dalmatiner klubben 1 oktober.

Da blir nok konkuransen litt større men vi stiller med friskt mot

Jada, kjente igjen antrekket ditt :) Jeg hadde ungen som var parkert mellom dere og de ørti sheltiene i grinda :) Også et par shelties på slep..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...