Gå til innhold
Hundesonen.no

Steinkjer 2.septebmer


MarieR

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Heisann! :P

Nå er hundene nybadet, børsta og finpusset :P Jeg skal stille Labradortispe 6 mnd og sheltie tispe 14 mnd.. spent på Sheila (sheltietispa)! Hun er egentlig litt redd på utstilling. Jeg stiller henne for søstra mi. Det har blitt altfor lite ringtrening på henne :P synd det,, dessuten er hun i en røyteperiode.. Morsomt å se hva dommeren sier :P

Er det noen som blir med og trener litt ringtrening før "folk" skal inn i ringen? Jeg skal inn kl. halv 10 og 11 tror jeg :P er ikke helt sikker :P Hadde vært kjekt å øve litt sammen med noen andre også, blir ikke det samme alene... :P

Hanne Hovd, Amy og Sheila! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :P

Nå er hundene nybadet, børsta og finpusset :P Jeg skal stille Labradortispe 6 mnd og sheltie tispe 14 mnd.. spent på Sheila (sheltietispa)! Hun er egentlig litt redd på utstilling. Jeg stiller henne for søstra mi. Det har blitt altfor lite ringtrening på henne :P synd det,, dessuten er hun i en røyteperiode.. Morsomt å se hva dommeren sier :P

Er det noen som blir med og trener litt ringtrening før "folk" skal inn i ringen? Jeg skal inn kl. halv 10 og 11 tror jeg :P er ikke helt sikker :P Hadde vært kjekt å øve litt sammen med noen andre også, blir ikke det samme alene... :P

Hanne Hovd, Amy og Sheila! :P

Blir gjerne med jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

*banne stygt...* Jeg kommer ikke allikevel. Venninna mi kunne ikke bli med, og jeg tør ikke kjøre alene den lange veien... :D

Jeg som virkelig gleda meg nå! ;)

Så synd ;)

Skjønner det egentlig godt jeg...Får kos dere hjemme da... Så møtes vi senere :)

Jeg kommer som alltids i høyhæler, MINIskjørt, dypt utringet topp med en knall rosa string som synes godt... B)

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Og for ikke å glemme det limegrønne strikket i hestehalen, masse mascara og plenty tyrkis øyeskygge :D

Du glemte vår felles kjære, Battery :)

Vi(Christine, Victoria, Marie, Zalo, Ask & Laika) kommer rundt klokken 09.00 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

HoHo..Beklager så meget Mona... I min uvitende utstillingskarriere, og en dag hvor jeg var stresset så klarte jeg bare ikke og få frem hva sløyfa di betydde Sier det nå: Grattis med flotte resultater!

... HoHo..Tror nok jeg må møte alle på en annen plass en utstilling, for på utstilinger er jeg så innmari forvirret og stresset.... *Rødme*

Gratulerer så meget til Stine & Kira med strålende resultat :) Kan tenke meg Stine er fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder! Søstra mi har tatt alle bildene, jeg har vært særdeles passiv fotograf på de siste utstillingene.

Labrador i ringen.

_IGP1269.jpg

Labradorvalp

_IGP1272.jpg

Åpen unghundklasse, tispe, labrador.

_IGP1273.jpg

_IGP1274.jpg

_IGP1275.jpg

_IGP1276.jpg

Brun labrador og Stine og Kira bak.

_IGP1278.jpg

Stine, som virkelig var nervøs, ser ut til å trives veldig godt

_IGP1279.jpg

Enkeltbedømmelsen av Kira.

_IGP1281.jpg

_IGP1282.jpg

Dele opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...