Gå til innhold
Hundesonen.no

Steinkjer 2.septebmer


MarieR

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Yeah, PM'en kom i dag :P Ring 1 Oppmøte klokken 11 for vår del, men vi kommer mye tidligere enn det.

Men har noen spørsmål. Når det står 4+22, betyr det at det er 4 valper og 22 voksne da (eller omvendt?) Og hvis det betyr at det er 22 voksne, er bare i vår klasse (altså åpen unghundklasse) eller alle klassene?

Er liksom ikke helt klar for å møte 22 andre labradorer i ringen, er ikke så konkurransemenneske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stykk, klokka ni i ring seks.

Det er Taika det :P

men vi skal ikke stille likevell, pga at hun trenger mye mer ringtrening.

Tror det er alle menneskene rundt som gjør henne skeptisk :P Det er synd, for det er ikke akkurat det letteste å trene på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite forslag til Bassett-eier:

Siden du er eneste påmeldt i rasen kan du ringe arrangør og spørre om å bli bedømt senere på dagen, for eksempel ett. Da er det færre hunder på utstillingen, og dermed færre for hunden å være usikker på. Ringtrening får man jo best på (utendørs) utstilling - og ringtreningskurs. Og siden hunden likevel er påmeldt, går det jo an å prøve på det. Du behøver jo ikke å si at det er derfor, men på grunn av jobb, eller hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en stingfri, skjermfri og nyvasket hund som er klar til å entre ringen i morgen. Vi har fått trent svært lite på tannvisning (jeg trodde jo ikke at jeg skulle stille), så om noen vil se litt på tennene hennes før vi går inn i ringen hadde det vært aldeles supert.

Den er grei! :P heldivis kresjer ikke tidene våre, så jeg får se både deg og stine i ringen :P og seff chris i barn og hund. skal du og stine også stille der? :P

hadde mareritt i dag da, om at en av valpene slo ask og ble BIR :P En smule vanskelig i virkeligheten det da :P hihi. Var livredd og råskuffa da jeg våkna, til jeg huska det var en drøm.. :P

og for første gang er ikke Ask dusjet og vasket før utstilling...han har så lite pels, og det går MYE pels under dusjing, så jeg lot det være :P Han er ikke akkurat skitten, så det ordner seg nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og seff chris i barn og hund. skal du og Stine også stille der? :P

Stine er vel for gammel for barn og hund :P

Jeg stiller også i barn og hund, hvis jeg får lånt meg hund!

Men du skal vel late som om du ikke kjenner oss hvis vi stiller i barn og hund, så det så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei! :P heldivis kresjer ikke tidene våre, så jeg får se både deg og stine i ringen :P og seff chris i barn og hund. skal du og stine også stille der? :P

og for første gang er ikke Ask dusjet og vasket før utstilling...han har så lite pels, og det går MYE pels under dusjing, så jeg lot det være :P Han er ikke akkurat skitten, så det ordner seg nok..

Tviler på at jeg stiller i barn og hund. Fikk rosett for det på hundefestivalen, det får være det.

Jeg var plent nødt til å dusje henne. Hun hadde støvete pels, rett og slett. Og noe fett eller noe sånt i panna. Håper bare pelsen hennes holder seg sånn som den er nå, for akkurat nå er den helt fantastisk. Så får vi bare håpe at dommeren ikke kommenterer den barberte magen og en barbert flekk hun har på det ene frambenet. Det har vokst ut forbausende fort, så det går vel greit.

Jeg stiller også i barn og hund, hvis jeg får lånt meg hund!

Du kan få låne Tinka om du vil - hvis vi fremdeles er der og hun ikke er heeelt utslitt (er litt usikker på hvor lenge mamma og søstra mi gidder å være der, de skjønner ikke helt poenget med å sitte og se på hunder en hel dag når jeg ikke følger med en gang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine er vel for gammel for barn og hund :P

Jeg stiller også i barn og hund, hvis jeg får lånt meg hund!

Men du skal vel late som om du ikke kjenner oss hvis vi stiller i barn og hund, så det så :P

Du kan godt låne Oscar om du vil? Han er kjempegrei å gå i ringen med. Hun som egentlig skulle gå med han kommer ikke likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg kjenner ikke dere da nei :P :P Joda, så lenge jeg slipper å stille..

Når kommer folket i morgen da? Er litt usikker på nor vi kommer, men er hvertfall på plass halv ti..og det blir altså, meg christine og kjersti om jeg fortsår det rett :P

Noen som har sett værmelding for steinkjer i morgen?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...