Gå til innhold
Hundesonen.no

Steinkjer 2.septebmer


MarieR

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Ååå.. Jeg og vil stille hund :o:P

Vel, naboene med hunder er på ferie, men jeg skal spørre omcjeg kanskje kan stille ei lita Dachs tispe. Vil også stille på festivalen.. Dumt at settere ikke får stille ;)

Veel, Marie later som om hu ikke kjenner meg, fordi jeg skal stille i barn & hund. Også på festivalen... :P Kjersti blir med..

Edit: Kanskje jeg skal stille i lydighet? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hvilken adresse var det? dobscot@ eller noe?

Jada, den kommer nok :wub:

Ja, det var den...

Men jeg ser nå at jeg ikke har fått bekreftelse, men bare den autosvar greia... Trodde jeg hadde fått bekreftelse på begge, men... (dobbelutstilling på oss vettu. :o)

Men for å si det sånn.. jeg har ikke fått bekreftelse når jeg har sendt til den dama før heller. Hun har ganske mye med utstillinger å gjøre, men er kjent for å være treig.. Ikke alltid man får startnr i tide heller... Men påmeldt er man... Det beste er vel egentlig å ringe å spørre når det gjelder denne dama!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som har fått PM?? Når er det egentlig vanlig at PM kommer ut? en ukes tid før utstillingen?

En ukes tid er vanlig ja, men ikke med hun som har ansvaret for PMène osv nå desverre..

Hun er kjent for å være treig og fler og fler har sluttet å bruke henne.

Hver gang jeg har meldt på og hun har hatt ansvaret så har jeg enten fått PM etter at utstillinga har vært, eller ikke i det heletatt! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope... Og etter hva Cavalita sier så får jeg den nok aldri heller :rolleyes:

Drar jo oppover i morra jeg, og den er jo adressert hit :P Så den ser jeg nok lite til.

Jamen..får vi stillt om vi ikke får PM da? er hundeklubben klar over at denne dama ikke burde hatt noe i et slikt verv og gjøre?! Kjenner jeg blir litt sint jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen..får vi stillt om vi ikke får PM da? er hundeklubben klar over at denne dama ikke burde hatt noe i et slikt verv og gjøre?! Kjenner jeg blir litt sint jeg altså..

Jada, men det blir vel en helsikes kø ved innsjekking/sekretariat fordi mange må hente startnummer osv. Da blir jo hele hensikten med PM borte, for det er jo nettopp for å spare seg for sånt arbeid. Blir jo evig lang kø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå... er det mulig..fy søren..håper jeg enten har fått PM ( er ikke hjemme..) eller at jeg ikke møter på hu derre med ansvaret, for da vet jeg jammen ikke hva jeg gjør! Kan ikke fatte og begripe at en hundeklubb lar henne ha dette vervet, hvertfall om hun har rotet det til osv før! :P

Blir så sint..men da får vi ta med kvittering, og så blir det føørste og siste gang jeg stiller steinkjer med denne personen som ansvarlig hvertfall..hun fortjener ho ikke ei krone av lønna si..!

grr..en smule opp topic da :P Siden en del av dere har stilt på steinkjer før, er utstillingsplassen fin? Så det var ved en VGS :P Underlag? gress, asfalt, grus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå... er det mulig..fy søren..håper jeg enten har fått PM ( er ikke hjemme..) eller at jeg ikke møter på hu derre med ansvaret, for da vet jeg jammen ikke hva jeg gjør! Kan ikke fatte og begripe at en hundeklubb lar henne ha dette vervet, hvertfall om hun har rotet det til osv før! :P

Blir så sint..men da får vi ta med kvittering, og så blir det føørste og siste gang jeg stiller steinkjer med denne personen som ansvarlig hvertfall..hun fortjener ho ikke ei krone av lønna si..!

grr..en smule opp topic da :P Siden en del av dere har stilt på steinkjer før, er utstillingsplassen fin? Så det var ved en VGS :P Underlag? gress, asfalt, grus?

Såvidt jeg husker så er det grus. :P

Hun har ansvaret på MANGE utstillinger, men fler og fler har sluttet å bruke henne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg som lurte på dette med pengene så tror jeg du må ha en vetrinærattest for å få igjen noen penger. Skal ikke garatnere dette men tror ikke du får igjen noen penger uten vetrinærattest.

Jeg sitter også å venter på PM. Bli liksom litt nervøs for om alt kom frem og vi ble påmeldt for vi meldte på siste dagen. Er jo også litt greit å vite når en skal stille om det er kl 9 eller 10 og hvor mange andre som stiller i rasen. Må jo forbrede seg litt på konkuransen. banana

Håper og krysser fingrene for at PM kommer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...