Gå til innhold
Hundesonen.no

Steinkjer 2.septebmer


MarieR

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Labradorene får være med for en gang skyld, så kanskje jeg skal melde meg på? Innen den tid har pelsen hennes kanskje blitt litt bedre enn den er nå også. Er jo moro bare å se hva dommeren syns om resten av henne... Om noen vil gå med en matglad og hoppende labrador, så får dere si ifra. Hvis ikke må jeg tenke litt på om jeg skal melde henne på eller ikke.

Uansett tar jeg nok toget opp og ned, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal mest sannsynlig stille Kira JK. Men begynner å bli usikker på om jeg faktisk tørr, og om det er nå vits :/

Det tør du, Stine! Må jo få premiert veslejenta di :)

Vet ikke helt om jeg stiller Taika, om det kræsjer med jakta og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO det tør du! Skal backe deg opp tenker jeg :P

Hehe, takk for det :) Men vet faktisk ikke, ikke er Kira noe flink (min feil selvfølgelig) og ikke jeg heller. OG jeg er alltid litt nervøs og redd slike ting... Det er et problem altså!

Det tør du, Stine! Må jo få premiert veslejenta di :D

Vet ikke helt om jeg stiller Taika, om det kræsjer med jakta og sånt.

Ja, jeg vil jo premiere veslejenta mi, men så er jeg faktisk usikker på om hun har noe sjans til å bli premiert. Hehe, snilt sagt om hunden sin hæ? :D Så vi får se hva det blir til. Har ei uke betenkningstid. Og om noen vil handle henne, så si ifra :)

Jeg synes forresten Ingvild skal stille Tinka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo melde oss på begge to. Dere har mye større sjanse for å gjøre det bra enn det vi har, hallo. Dessuten er det moro for Annika om vi stiller begge to.

Jeg trente litt med Tinka i stad, og det går greit. Er jo ikke så farlig uansett, vi har jo ikke håp om noe som helst pga overbittet.

Tinka stiller jo i åpen klasse, så om du virkelig ikke tør kan jeg eventuelt stille Kira for deg. Jeg rekker begge to, regner jeg med. Selv om jeg syns du bør prøve, så skummelt kan det da umulig være? Kanskje vi skal ha en ringtrening en dag snart så vi får prøvd litt begge to før vi må bestemme oss for å melde på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo melde oss på begge to. Dere har mye større sjanse for å gjøre det bra enn det vi har, hallo. Dessuten er det moro for Annika om vi stiller begge to.

Jeg trente litt med Tinka i stad, og det går greit. Er jo ikke så farlig uansett, vi har jo ikke håp om noe som helst pga overbittet.

Tinka stiller jo i åpen klasse, så om du virkelig ikke tør kan jeg eventuelt stille Kira for deg. Jeg rekker begge to, regner jeg med. Selv om jeg syns du bør prøve, så skummelt kan det da umulig være? Kanskje vi skal ha en ringtrening en dag snart så vi får prøvd litt begge to før vi må bestemme oss for å melde på?

Joda, det er moro for Annika at vi stiller begge to. Synes selv det er gøy - når jeg står å ser på fra sidelinjen :) Hehe.. Og pga av overbittet til Tinka, så har vi jo sånn sett større sjanse på å gjøre det bedre.

Jeg og har trent litt smått med Kira, og gikk ikke så greit. Ikke klarer jeg å stille henne, ikke vil hun stå (noe vi så smått har trent på), i alle fall ikke lenge. Ikke kan jeg det å løpe i ringen, ikke vet jeg om Kira løper riktig ig ike vet jeg hvordan jeg skal handle henne.

Jeg synes det er skummelt, men det kommer ikke ann på at det er utstilling, men mer min personlighet og hvordan jeg er. Hehe :D Er ikke så glad i sånne ting.. Er vel litt småsjenert da vettu..

Men det å ha ringtrening syntes jeg hørtes ut som en utmerket idè. Kan vi ikke avtale tid og sted? Hvis jeg velger å melde meg på, men muligens backer ut. Stiller du opp da om muligheten er der? :P Spørs hvor mye folk som er der og hvor mange påmeldte i Kira sin klasse, hvordan jeg vil reagere :) Men selvfølgelig er mitt største ønske å stille Kira, og kanskje håpe på en plassering :) Sist gang ble ikke kritikken så altfor god :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine: Selvfølgelig stiller jeg henne om du ikke klarer/vil selv. Ringtrening kan Tinka og jeg trenge, særlig tannvisning. Nå har jeg nemlig bestemt meg for å melde oss på. Hun løper greit nok og står greit nok, og det er jo moro å prøve.

Hvilken dag passer ringtrening for deg? Jeg kan jo prøve å "stille" Kira litt der også, og gi deg litt tips til hvordan labradorene skal stilles osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Spaniels får ikke være med... :) <_<

Ikke settere heller :P

Men vi skal oppover og se på.

Marie: Snakka med mamma om bo-forholdene. Vi kan kanskje bo på hytta vår i Steinkjer. Da kan vi hente deg på Malvik, også blir du med og bor hos oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke settere heller :P

Men vi skal oppover og se på.

Marie: Snakka med mamma om bo-forholdene. Vi kan kanskje bo på hytta vår i Steinkjer. Da kan vi hente deg på Malvik, også blir du med og bor hos oss;)

Så bra! :) Det blir nok gøy! Hehe, pappa ble en smule lettet da jeg fortalte at vi sikkert skulle ta tog :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt påmelding. Det her kan bli spennende... Skal betale påmeldingsavgiften i morgen. Hva skal jeg skrive på? Navnet mitt bare?

Jeg har også meldt på og betalt nå. :)

På betalingen kan du skrive navnet ditt og registreringsnr til hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...