Toller Skrevet 30. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 heihei Nå har vi hatt møtet (familierådet) om det at jeg skulle få valp. Jeg skrev jo i presentasjonen av meg selv at jeg prøver å få en Toller valp. Møtet gikk vel så bra som jeg kunne ha håpet. Både mamma og stefaren min var veldig postive etter jeg hadde fått sagt mitt og de snakket om hunden som om vi allerede hadde kjøpt den. Mamma snakket med oppdretteren og nå har vi fått en uke til å betsemme oss. La oss håpe på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Håper at det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Håper du får deg en liten Toller valp da! * Krysser fingre og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 får håpe du får tolleren da:) lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Så herlig da! Vi krysser fingre og labber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Håper det ordner seg Hvilken oppdretter er det dere kanskje skal ha valp fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 31. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Valpene kommer fra Tollerstemmen, og ble født 23. juli. Er utrolig spent! Jeg og mamma har gjort en avtale om at jeg skal få hund mot at jeg skal begynne å jobbe. Så da virker det jo som om hun er veldig på gli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Lene< Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Håper du får valpen du ønsker deg! Vi var selv i kontakt med Tollermarit og fikk kjøpe valp av hennes første kull. Pga. uheldige omstendigheter så måtte vi vente et år med kjøpet, og valget falt da på en annen oppdretter. Synes du har gjort et kjempeflott valg av oppdretter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Moro å høre litt skryt av oppdretteren da jeg skal kjøpe valp fra samme kull.. Fint bilde av dem da:) Håper du får overtalt dem ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Sitter hr nede paa en luguber internettkafe og blir helt roert, jeg. Kanskje det er varmen? Tollermarit er en serioes oppdretter som foelger dere fint opp ogsaa i ettertid! Vi har en nabo - venninne med valp derfra! Verdens nydeligste lille tollerfroeken! Lykke til med hvalpekjoep! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 1. August 2006 Rapporter Share Skrevet 1. August 2006 Lykke til Blir nok Toller på meg og mot Våpren/Sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 5. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2006 Yeee! Jeg får hund! Mamma ringte i dag (fra Belgia) og sa at hun trodde jeg kunne ha det ansvaret. Jeg snakket også med oppdretteren og nå har alt ordnet seg. *lykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 5. August 2006 Rapporter Share Skrevet 5. August 2006 Gratulerer saa mye og velkommen i tollerverden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne-pia Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Så artig da! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. August 2006 Rapporter Share Skrevet 6. August 2006 Jippi Jeanette! Dette blir kjempe morsomt, nå får Elwira seg en tollervenn Gleder meg veldig til du henter velpen din, og til at jeg får komme på besøk til dere Gratulerer kjempe mye! Phoebe kommer til å få det kjempe fint hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Gratulerer:) Da snakkes vi helt sikkert på valpetreff senere en gang. Kjempemoro å prate med noen andre som får valp fra samme kull som meg da! Blir du fòrvert da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. August 2006 Rapporter Share Skrevet 7. August 2006 Siden Jeanette er på ferie og befinner seg et sted uten data kan jeg svare for henne. Elinhe: Ja, hun blir da forverten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Åh, så utrolig spennende og morsomt! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Så gøy Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Lene< Skrevet 8. August 2006 Rapporter Share Skrevet 8. August 2006 Gratulerer så mye med valpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Neimen så gøy da Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argon Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Må snart bytte rase jeg nå. En av tingene som gjorde at jeg falt litt for tolleren var at ikke så mange hadde dem:) Tror dere har gjort et bra valg, både på rase og ikke minst oppdretter. Gull verdt å ha så flinke oppdrettere som tollerstemmen. Gratulerer Hilsen fra den eldre tollergarden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 11. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 Tusen takk allesammen Er helt i skyene nå! Har planlagt ALT, så nå er det bare for den lille valpen å krype inn i hjertene våre her i Bygdøy alle'. Tollermarit spurte også om noen forslag til navn et fint navn på J. Har noen her noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 Grattis banana Hmm.. På J..Er i Toller-prosjekt selv nå, og har funnet på et kjempe fint navn på J, men... Hmm.. * Egoistiske Christine* Men J ja.. Java? Jasper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argon Skrevet 13. August 2006 Rapporter Share Skrevet 13. August 2006 hannhund eller tispe navn? Huff, vanskelig med navn på J egentlig, men nå er jeg veldig kresen på navn jeg da Hannhund : Japp, Jesper, Jippi Tispe: Jamica, Juli, Jara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar