Gå til innhold
Hundesonen.no

TollerJeanette

Toller

Recommended Posts

Hei dere!

Nå har jeg da endelig kommet meg inn på siden her. Har hørt mye om stedet så forventningene er skyhøye! Er det noe gøy her da? :unsure:

Jeg heter Jeanette, 16 år og bor i Oslo. På fritiden driver jeg med hester og hunder. Elsker å ri, har alltid vært min store interesse, og har en drøm om å bli veterinær og spesialist på hester. Har også alltid likt hunder, men det er mer fordi jeg har hatt det rundt meg. Det er først nå i det siste jeg virkelig har begynt å elske disse dyrene også! Veldig fan av klikkertrening! :angry:

Utenom dyr gjelder det The Beckham's for meg! Jeg vet at det ikke er mange av dere som liker dem, og jeg vil nok få en del kritikk for det. Men jeg elsker den familien, de har så sterk kjærlighet for hverandre! Jaja... nærmere kan jeg snakke med spesielt interreserte.

Drømmer etterhvert om å konkurrere freestyle i dressurridning eller sprang. Innenfor hund vil jeg holde på med lydighet og freestyle her også, virker så gøy!

For tiden driver jeg med overtaling (ønsker meg så sårt en Toller valp! men mamma er ikke helt på samme plan enda). Har funnet oppdretter, veterinær, kurs og alt. Alt er klart! Det er bare mamma igjen. Så det blir spennende å se hva hun sier :unsure:

Ta gjerne kontakt! Elsker å prate!

MVH Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen!

Joda, du har nok kommet til rett forum dersom du ser etter et aktivt hundeforum :angry: Skjer stort sett alltid noe i en eller annen tråd her.

Bare spør dersom det er noe du lurer på, og husk å lese Retningslinjene som du finner øverst til venstre.

Håper du vil trives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeanette! :)

Endelig fikk jeg overtalt deg til å komme :P Og som jeg har sakt mange ganger, dette er et bra forum ja :angry: Håper virkelig du får tollervalpen, da kan vi trene sammen, gå på utstillinger og gjøre masse morsomt :) Håper virkelig du får overtalt moren din. Du er så flink med dyr, og klikkertrening har du jo blitt god på, så den hunden vil få det fint hos deg.

Håper virkelig du liker deg her Jeanette!

Klem fra din venn Heidi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Nå har jeg da endelig kommet meg inn på siden her. Har hørt mye om stedet så forventningene er skyhøye! Er det noe gøy her da? :unsure:

Jeg heter Jeanette, 16 år og bor i Oslo. På fritiden driver jeg med hester og hunder. Elsker å ri, har alltid vært min store interesse, og har en drøm om å bli veterinær og spesialist på hester. Har også alltid likt hunder, men det er mer fordi jeg har hatt det rundt meg. Det er først nå i det siste jeg virkelig har begynt å elske disse dyrene også! Veldig fan av klikkertrening! :angry:

Utenom dyr gjelder det The Beckham's for meg! Jeg vet at det ikke er mange av dere som liker dem, og jeg vil nok få en del kritikk for det. Men jeg elsker den familien, de har så sterk kjærlighet for hverandre! Jaja... nærmere kan jeg snakke med spesielt interreserte.

Drømmer etterhvert om å konkurrere freestyle i dressurridning eller sprang. Innenfor hund vil jeg holde på med lydighet og freestyle her også, virker så gøy!

For tiden driver jeg med overtaling (ønsker meg så sårt en Toller valp! men mamma er ikke helt på samme plan enda). Har funnet oppdretter, veterinær, kurs og alt. Alt er klart! Det er bare mamma igjen. Så det blir spennende å se hva hun sier :unsure:

Ta gjerne kontakt! Elsker å prate!

MVH Jeanette

velkommen!

Hvilken oppdretter har du kommet frem til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen!

Hvilken oppdretter har du kommet frem til? :angry:

Siden hun antakelig sitter på fly nå kan jeg svare for henne. Kennelen heter Tollerstemmens kennel, hun skal kanskje få valp fra kull nr. 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere. Det var svært hyggelig velkomst her på hundesonen i allefall! :angry:

Og hei til deg Lene! Vi har jo snakket sammen før vi :) Det er jo du som har den nyyyydelig valpen :)

Jeg har snakket med Tollerstemmen jeg :D Vi får bare se om mamma bestemmer seg innen søndag så har jeg en valp derfra :P

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...