Gå til innhold
Hundesonen.no

TollerJeanette


Toller

Recommended Posts

Hei dere!

Nå har jeg da endelig kommet meg inn på siden her. Har hørt mye om stedet så forventningene er skyhøye! Er det noe gøy her da? :unsure:

Jeg heter Jeanette, 16 år og bor i Oslo. På fritiden driver jeg med hester og hunder. Elsker å ri, har alltid vært min store interesse, og har en drøm om å bli veterinær og spesialist på hester. Har også alltid likt hunder, men det er mer fordi jeg har hatt det rundt meg. Det er først nå i det siste jeg virkelig har begynt å elske disse dyrene også! Veldig fan av klikkertrening! :angry:

Utenom dyr gjelder det The Beckham's for meg! Jeg vet at det ikke er mange av dere som liker dem, og jeg vil nok få en del kritikk for det. Men jeg elsker den familien, de har så sterk kjærlighet for hverandre! Jaja... nærmere kan jeg snakke med spesielt interreserte.

Drømmer etterhvert om å konkurrere freestyle i dressurridning eller sprang. Innenfor hund vil jeg holde på med lydighet og freestyle her også, virker så gøy!

For tiden driver jeg med overtaling (ønsker meg så sårt en Toller valp! men mamma er ikke helt på samme plan enda). Har funnet oppdretter, veterinær, kurs og alt. Alt er klart! Det er bare mamma igjen. Så det blir spennende å se hva hun sier :unsure:

Ta gjerne kontakt! Elsker å prate!

MVH Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen!

Joda, du har nok kommet til rett forum dersom du ser etter et aktivt hundeforum :angry: Skjer stort sett alltid noe i en eller annen tråd her.

Bare spør dersom det er noe du lurer på, og husk å lese Retningslinjene som du finner øverst til venstre.

Håper du vil trives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeanette! :)

Endelig fikk jeg overtalt deg til å komme :P Og som jeg har sakt mange ganger, dette er et bra forum ja :angry: Håper virkelig du får tollervalpen, da kan vi trene sammen, gå på utstillinger og gjøre masse morsomt :) Håper virkelig du får overtalt moren din. Du er så flink med dyr, og klikkertrening har du jo blitt god på, så den hunden vil få det fint hos deg.

Håper virkelig du liker deg her Jeanette!

Klem fra din venn Heidi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Nå har jeg da endelig kommet meg inn på siden her. Har hørt mye om stedet så forventningene er skyhøye! Er det noe gøy her da? :unsure:

Jeg heter Jeanette, 16 år og bor i Oslo. På fritiden driver jeg med hester og hunder. Elsker å ri, har alltid vært min store interesse, og har en drøm om å bli veterinær og spesialist på hester. Har også alltid likt hunder, men det er mer fordi jeg har hatt det rundt meg. Det er først nå i det siste jeg virkelig har begynt å elske disse dyrene også! Veldig fan av klikkertrening! :angry:

Utenom dyr gjelder det The Beckham's for meg! Jeg vet at det ikke er mange av dere som liker dem, og jeg vil nok få en del kritikk for det. Men jeg elsker den familien, de har så sterk kjærlighet for hverandre! Jaja... nærmere kan jeg snakke med spesielt interreserte.

Drømmer etterhvert om å konkurrere freestyle i dressurridning eller sprang. Innenfor hund vil jeg holde på med lydighet og freestyle her også, virker så gøy!

For tiden driver jeg med overtaling (ønsker meg så sårt en Toller valp! men mamma er ikke helt på samme plan enda). Har funnet oppdretter, veterinær, kurs og alt. Alt er klart! Det er bare mamma igjen. Så det blir spennende å se hva hun sier :unsure:

Ta gjerne kontakt! Elsker å prate!

MVH Jeanette

velkommen!

Hvilken oppdretter har du kommet frem til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen!

Hvilken oppdretter har du kommet frem til? :angry:

Siden hun antakelig sitter på fly nå kan jeg svare for henne. Kennelen heter Tollerstemmens kennel, hun skal kanskje få valp fra kull nr. 10 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere. Det var svært hyggelig velkomst her på hundesonen i allefall! :angry:

Og hei til deg Lene! Vi har jo snakket sammen før vi :) Det er jo du som har den nyyyydelig valpen :)

Jeg har snakket med Tollerstemmen jeg :D Vi får bare se om mamma bestemmer seg innen søndag så har jeg en valp derfra :P

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg ville gått ut med han, for det er jo ubehagelig å holde seg. jeg holder på med det så lenge de trenger. Den lengste varte tilogmed 5 måned. Det er forskjell på hunder og valper.
    • Det blir nok kompostgrinder og langline. håper bare det går bra med flytting midt i alene hjemme treningen.
    • Jeg tenker og gjør det samme som de ovenfor. Viktigere med gode hundemøter med gode sikre, kjente hunder.  
    • Har ei tispe på 5 som begynte å renne fra det rene øyet for litt siden. Vi dro til vet, men siden det ikke var rødt, eller irritert og ikke gul veske, så fikk jeg beskjed om å dryppe med saltvann en periode og komme tilbake om det ble verre. Det plager henne heller ikke.  Det er bedre om jeg drypper typ to ganger om dagen, men forsvinner ikke. Virker som om det blir verre på tur i vind feks.   Kan det være tett tårekanal? Hva gjøres med det?    Jeg spør her før jeg drar til veterinæren. Hun som så på det sist nevnte ikke det som et alternativ selv om jeg sa det virka som om det ble verre i «vær».  
    • Det bør du ikke. Gå god for dem. En av eierne der nå er anmeldt av veterinær, for dyremishandling. Etter at en valp på 6 mnd som var på kurs der ble strupt og holdt opp i luften etter kobbelet (Med struphålsbånd) og fikk påført varige skader på luftrør og strupehode.  Fordi den "utagerte" mot andre hunder. Som om valper bjeffer av annen grunn enn usikkerhet.... Veterinæren ble så rystet over skadene at mat-tilsynet ble meldt.    Så styr langt unna er mitt råd. Man risikerer at hunden blir varig skadet på kropp og sinn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...