Gå til innhold
Hundesonen.no

Tamtamta! Valpen min er født!

Maria

Recommended Posts

Skrevet

Ja, for nå har det skjedd!!

Joysea fødte i går 9 valper, alle sorte! og ja, det kom 3 sorte tisper. En av dem blir min!! Lille Chessea er født! =D Så nå blir det nok ei liten Portugisisk vannhundtispe på meg i midten av August!

I CAN'T WAIT!!!

Se mer på min hjemmeside:

www.geocities.com/portismaria <- Skriv gjerne i Gjesteboka ;)

Det kommer bilder snart!

Skrevet

Så gøy!!!

:P =D> =D> :P

endelig, etter laaangt ventetid!! Du må jo sveve på noen rosa skyer du nå da! :P

Lykke til!!!! ;)

Skrevet

Ååå, så gøy!!! ;)

Ble skikkelig glad på dine vegne nå, er bare å begynne å telle dagene nå, kjøpe utstyr og lese, masse, masse, men det har du vel allerede gjordt :P

Gratulerer så masse, fint navn forresten også :wink: =D>

Når kan dere få henne hjem?

Guest Vicky
Skrevet

får en hund til selv, nå vicky får valpene. Skal beholde en tispe som skal brukes i avl ;)

Skrevet

Takk for gratulasjoner:D

Jeg vet ikke ennå hvilken pelstype hun får, men oppdretter tror det blir wavy/loose curly.Vet heller ikke hvilken valp som blir min.

Hun er lev. klar den 14 Aug, men vi skal dra og bli kjent med henne ca. 5 August! ;);)

Guest Vicky
Skrevet

heldig du er! Valpetiden er den beste!!! :P Det er så morro å besøke, og telle dagene til man får valpen hjemm.... ;):P

Skrevet

gratulere så mye.

nå er den verste ventingen over. :wink: no er det bare det gøye igjen, regner med at du skal besøken nurket før den hentes. :wink:

Skrevet
gratulere så mye.

nå er den verste ventingen over. :wink:  no er det bare det gøye igjen, regner med at du skal besøken nurket før den hentes. :wink:

Jepp!!

Som sagt har vi sommerhus i Egersund, 3 kvarter unna oppdretter. Så vi skal dra å hilse på :P

Var senest hos oppdretter på Lørdag :P Jeg er så fornøyd med valg av oppdretter. Hun kan virkelig mye! :P Og hun visste nøyaktig når valpene kom til å komme, da hun har lang erfaring med masse ulike raser ;)

BILDER KOMMER FOLKENS!

Må bare høre med oppdretter om jeg kan legge ut bilde.. :P Hun har de på en passordbeskyttet side skjønner dere. Noen valpekjøpere ønsket visst det.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...