Gå til innhold
Hundesonen.no

Plutselig 3 katter!


Mud

Recommended Posts

Det er vel lov å håpe på en liten spøkelshund :angry:

Jeg håper forøvrig at han slår seg så mye til ro at jeg kan stelle pelsen hans jevnlig. Han trenger tydligvis det..Nå er jeg ikke sikker på at alt vokser ut igjenn da. Han er helt naken flere steder hvor pelsen har løsnet fra huden (og tatt med seg hudbiter).

Jeg føler egentlig ikke at jeg er snill eller gjør en god gjerning. Slik jeg ser det hadde jeg to valg når han først var der i stua mi: enten å få han avlivet eller å få han på beina igjenn. Når han først viser seg å være en så trivelig fyr så kan jeg like gjerne beholde han. han kommer jo sikkert godt overes med jentepusene mine (Lotte har sansen for den Bruce Willis typen, barsk og fåmelt :o ) og med tiden til hjelp venner han seg sikkert til svartingen og. Noen som vet hvor lenge jeg bør holde han inne forresten? Jeg tenker at han bør være inne til han er helt komfortabel med Loke, men er det noen gyldne regler for utekatter som skal omvendes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Guest Snusmumrikk

Hei!

Ser det er lenge siden det var aktivitet på denne tråden, men dette er første gang jeg titter innom kattesonen. Hvordan går det med katten? Har du den fortsatt?

Jeg tok også til meg en villkatt en gang. Han var riktignok ganske ung (vil tippe rundt 6 mnd). Han var helt utsulta i starten (men korthåra, så pelsen var fin) og det tok flere uker før han begynte å leke. Men mer kosete katt har jeg aldri hatt. Skikkelig muskuløs og flott ble han også når han fikk spist seg litt opp. Men han ble desverre tatt av grevlingen etter å ha vært hos meg i bare litt over året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan syntes alltid de kara at det er stress med katter og hunder ol...når det som regel er vi jentene i forholdet som tar seg av dyrene å gjør alt med dem!! sambo syntes det var stress med alle kattene hjemme også, men han merker dem jo ikke i det hele tatt...det er alltid mat i skåle dems, alltid frisk vann i vannbeholderen dems, det er alltid jeg som børster og bytter sand i kasssene dems...det er som relge matmor som tar vare på dyrene...kanskje spesielt kattene...eller hva merer dere?? ble litt off topic dette her men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan syntes alltid de kara at det er stress med katter og hunder ol...når det som regel er vi jentene i forholdet som tar seg av dyrene å gjør alt med dem! sambo syntes det var stress med alle kattene hjemme også, men han merker dem jo ikke i det hele tatt...det er alltid mat i skåle dems, alltid frisk vann i vannbeholderen dems, det er alltid jeg som børster og bytter sand i kasssene dems...det er som relge matmor som tar vare på dyrene...kanskje spesielt kattene...eller hva merer dere?? ble litt off topic dette her men. :)

Han er redd katten skal skade katten ved å klore ut øynene dens og slikt, og liker ikke at det bli kattesand overalt, og hår, men hunden røyter jo også :(

Dessuten klorer de jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phønix stakk devserre av etter relativt kort tid..han greide på et mystisk vis å lukke opp vinuet og presse seg ut av åpningen i løpet av en natt..jeg har ikke sett noe mer til han etter det og håper han har det bra :huh:

Her er det bilder av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phønix stakk devserre av etter relativt kort tid..han greide på et mystisk vis å lukke opp vinuet og presse seg ut av åpningen i løpet av en natt..jeg har ikke sett noe mer til han etter det og håper han har det bra :)

Her er det bilder av han.

Han var jo faktisk ganske pen :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...