Gå til innhold
Hundesonen.no

Da har jeg og tatt skritttet ut av anonymiteten


Guest Snusmumrikk

Recommended Posts

Guest Snusmumrikk

OK, da er det på tide å komme ut av skapet av anonymitet og prøve meg med en hjemmeside jeg og. Siden er foreløpig litt prega av at det er så fint vær ute at jeg heller er ute på sjøen og seiler enn å sitte inne forran PCen, men det begynner å bli bra. Ta gjerne en titt på siden og er det noe mer jeg bør ha med så gi ett pip. Det blir mer fakta og mine meninger om ting enn en personlig side da...

http://www.freewebs.com/tijon06/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Synes siden din var kjempefin.

Er ikke så glad i disse Freewebs sidene, men siden din var ryddig og oversiktelig.

GB signert.

Hehe... sååå enig med Lene over her vedr. Freewebs sidene.... Nevnte det faktisk i GB'en også. Men din er som sagt oversiktig :) Godt jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Takk takk! Nå ble jeg glad :lol:

Det skal komme mer etter hvert og det er fortsatt mange av sidene som ikke er ferdige, men jeg er godt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Oi, hvorfor har jeg ikke fått med meg at du har berner sennen?

Hvor kommer hun fra?

Siden din var fin og veldig lærerik!

Takk! Joda, har berner jeg :lol: . Hun kommer fra Kennel Swissmade i Sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Guest Snusmumrikk

Joda, freewebs er greit som en start. Jeg er faktisk heller ikke så veldig glad i de fleste freewebs sidene, men det er en start og jeg syns jeg har fått det greit til til at det er helt i oppstartfasen. Veldig enkelt, så får jeg heller bli flinkere etter hvert og kanskje lage selv fra skretsj etter hvert. Jeg vil ikke ha masse ting som beveger seg, søte roser som hopper rundt osv. Syns det blir for uryddig og tror kanskje det er grunnen til at jeg ikke liker mange hjemmesider. Det er jo hva man skriver og bilder osv som skal komme fram! Og om det man skriver ikker er interessant blir ikke siden noe mer spennende fordi man har masse fancy bevegelige ting der.

Det er jo faktisk ganske arti å drive å pusle med da. Så om ingen andre vil lese hva jeg skriver så er siden der av egen interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da er det på tide å komme ut av skapet av anonymitet og prøve meg med en hjemmeside jeg og. Siden er foreløpig litt prega av at det er så fint vær ute at jeg heller er ute på sjøen og seiler enn å sitte inne forran PCen, men det begynner å bli bra. Ta gjerne en titt på siden og er det noe mer jeg bør ha med så gi ett pip. Det blir mer fakta og mine meninger om ting enn en personlig side da...

http://www.freewebs.com/tijon06/

OI så flott side!

Masse fint å lese, har faktisk sittet å lest masse nå om trening, mosjon og ernæring. Så jeg ble sittende på overtid :):)

Edit: Har masse spørsmål ang det jeg har lest, noe sted jeg kan mase på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

OI så flott side!

Masse fint å lese, har faktisk sittet å lest masse nå om trening, mosjon og ernæring. Så jeg ble sittende på overtid ;):)

Edit: Har masse spørsmål ang det jeg har lest, noe sted jeg kan mase på deg?

He he, så arti! Må først si at jeg er ingen ekspert på dette da, men jeg har lært mye om trening og ernæring etter å ha drevet med hundekjøring. Er vel egentlig der jeg har det meste fra pluss en del jeg har lest forskjellige steder. Mailadressen min er therese_loes@yahoo.no ellers har jeg jo MSN. Da er det therese_loes@hotmail.com som gjelder :) . Hyggelig å høre fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...