Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilke utstillinger har dere planlagt fremover folkens?


Baby

Recommended Posts

-Jeg skulle til Vormsund fra 15-17 Juli men er ikke sikkert det blir no av. Der skulle jeg stillt Pito.

-Så skal jeg til nesbyen 5-7 August

-Og så skal jeg vel på utstillingen på Bønes i september (husker ikke arrangøren)

-Så skal jeg sikkert også på utstillingen på Sotra i september (husker ikke arrangør der heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal muligens til NKK Bjerke siden vi er i sør akkurat den uka (NKKU sommerleiren ;) ). Hvis vi drar har jeg litt lyst til å melde på JH - hvis jeg finner noen hund å gå med, har ikke akkurat spesielt lyst til å gå med Cello.. Og Tassen blir jo hjemme.

Ellers har vi ikke bestemt oss for noe spesielt. Muligens Narvik og NKK Tromsø senere i år. Vi hadde egentlig planlagt å dra på flere utstillinger i år, men ser ikke ut som vi får så mye tid eller penger til å reise på så mange utstillinger i år :D Håper jo å kunne dra til Nordisk Vinner-utstillinga på Hamar i 2006 og GJERNE Verdensvinner i Sverige i 2008 :lol: Men det er jo en stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg skulle til Vormsund fra 15-17 Juli men er ikke sikkert det blir no av. Der skulle jeg stillt Pito.

-Så skal jeg til nesbyen 5-7 August

-Og så skal jeg vel på utstillingen på Bønes i september (husker ikke arrangøren)

-Så skal jeg sikkert også på utstillingen på Sotra i september (husker ikke arrangør der heller)

det er miniatyr hund klubben på sotra lørdagen og brukshundsklubben på bønes søndagen!:lol: der skal vi:) tenkte jeg. begge dager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt sikkert ennå, men mest sannsynlig nokken shi-tzu... Også skal eg stille i barn og hund da..

Skal du dit? kult :D OoOoO! Er det B&H DER også? KANSKJE de ikke har aldersgrense der heller :oops: :lol: *englefjes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er VEEELDIG forskjellig med aldersgrensen. De har liksom ingen egentlig aldersgrense, jeg tror de sitter aldersgrensen PÅ utstillingsdagen (eldste klasse).. Kommer det noen som er 15 og aldersgrensen er 14, så sitter de aldersgrensen på 15 (for de vil jo tjene penger!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...