Gå til innhold
Hundesonen.no

Bading?


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Blodigler kan vi pille av..

Men olav.. Du kan parkere hos meg, og så kjører vi med min eller vipsen sin bil. (egentlig helst vipsen sin bil, så slipper jeg å fylle bensin.. *lat*)..

Og.. vi kan følge 70 bussen! Den går vel innover der? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke eg blir med. Dere er jo farlige og biter sikkert. :)

Vannet ved kanadaskogen er eg litt skeptisk til med tanke på at når eg i mine yngre dager drev tungt drikking der og husker at det var mye flaske knusing av andre fulle nisser.

Myrdalsvannet ligger ved øvstunn (i nærheten av nestun)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal nok klare å burne meg oppover fjellet.

Hehe, tviler ikke et sekund...

Blodigler kan vi pille av..

Men olav.. Du kan parkere hos meg, og så kjører vi med min eller vipsen sin bil. (egentlig helst vipsen sin bil, så slipper jeg å fylle bensin.. *lat*)..

Og.. vi kan følge 70 bussen! Den går vel innover der? :rolleyes:

Ja, men dere må kanskje møte meg og Ceccy på en eller annen bensinstasjon... fordi nå begynner jeg virkelig å tvile på at jeg aner hvor dette er.. Ceccy tror det er snakk om inn Nipedalen (noe jeg antar stemmer med 70 bussen???)

Tror ikke eg blir med. Dere er jo farlige og biter sikkert. :)

Vannet ved kanadaskogen er eg litt skeptisk til med tanke på at når eg i mine yngre dager drev tungt drikking der og husker at det var mye flaske knusing av andre fulle nisser.

Myrdalsvannet ligger ved øvstunn (i nærheten av nestun)

Nope, blogiglene biter :P Vi er super snille.. vel, snakker for nesten alle bortsett fra den ene jeg ikke har møtt, hehe...

Men du altsååååå. hvis jeg ikke husker sååå feil, så har ikke du drukket tungt på endel år, og jeg antar at de farligste og mest plagsomme bitene er plukket opp for leeeeeenge siden. Bli med'a :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp.. Men ikke spør meg om veien opp der.. jeg vet bare at det er 70busser som går den veien.

Vipsen ringte, og hun er stadig ikke ferdig, men hun skal gi en lyd når hun er ferdig, så får vi se derfra liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp.. Men ikke spør meg om veien opp der.. jeg vet bare at det er 70busser som går den veien.

Vipsen ringte, og hun er stadig ikke ferdig, men hun skal gi en lyd når hun er ferdig, så får vi se derfra liksom

ok, vel, da drar jeg opp til Ceccy, så får Vipsemor sende meg en sms når dere er klar/drar, what ever (merker at nervene begynner å svikte mtp å bade folkens.. plaster prinsippet!!!)

Tudeloooooo :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp.. Men ikke spør meg om veien opp der.. jeg vet bare at det er 70busser som går den veien.

Vipsen ringte, og hun er stadig ikke ferdig, men hun skal gi en lyd når hun er ferdig, så får vi se derfra liksom

Du tok ikke tlf?? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, jeg vet minst av alle hvor nipedalen er, enda mindre hvor noen 70buss kjører. Men, rapport fra Cecilie og Vala, de hadde badet sammen med myggen.

Myggen var helt klart til stede ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, jeg vet minst av alle hvor nipedalen er, enda mindre hvor noen 70buss kjører. Men, rapport fra Cecilie og Vala, de hadde badet sammen med myggen.

Hehehe.. og her trodde samtlige (inklusiv meg) at du var den som faktisk hadde en plan :wub:

Lo meg ihjel når det viste seg at du heller ikke visste hvor det var.. Det var bare Cecci liksom, og hun var jeg sammen med, hehe...

Myggen var helt klart til stede ja!

JEPP, og det er vitterlig mer enn hva vi kan si om noen av dere andre.. hrpmfh..

Nemlig.. (litt furting må være lov, eller hva?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. og her trodde samtlige (inklusiv meg) at du var den som faktisk hadde en plan :wub:

Lo meg ihjel når det viste seg at du heller ikke visste hvor det var.. Det var bare Cecci liksom, og hun var jeg sammen med, hehe...

JEPP, og det er vitterlig mer enn hva vi kan si om noen av dere andre.. hrpmfh..

Nemlig.. (litt furting må være lov, eller hva?)

Helt klart lov å furte ja! Synes de andre som skulle være med var feige jeg som ikke dukket opp! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart lov å furte ja! Synes de andre som skulle være med var feige jeg som ikke dukket opp! :wub:

Jeg sa fra om at jeg ble sen og de andre måtte dra da, for å ha mitt på det rene. Ble litt lengre det opplegget enn jeg tenkte, kom hjem og var så sliten at det var rett i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...