Cavalier&Collie Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Skrevet 19. Juni 2005 Hvis fremtidige gjelder så har du meg Men Lazita er jo oppdretter av J.S.
Wheaten terrier Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Skrevet 19. Juni 2005 Er jo en oppdretter av Shetland shepdog her, men skulle ikke dette ligget på hundesnakk eller no?
Maria Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Skrevet 19. Juni 2005 Når skal du ha ditt første kull da Vicky?
Lazita Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Skrevet 19. Juni 2005 jepp jeg er oppdretter vi venter kull nr 4 om bare noen uker , gleder meg som en hund til de kommer vi har hunder av rasen Japansk Spisshund og Samojed men driver bare med japanerene for samojeden vår har desverre sterk-hd
Silje Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Skrevet 19. Juni 2005 Er jo en oppdretter av Shetland shepdog her, men skulle ikke dette ligget på hundesnakk eller no? Tamtamtei! (fanfare) Er det meg du tenker på Ja, jeg er oppdretter av Sheltie.
Guest Vicky Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Skrevet 19. Juni 2005 regner med å parre Vicky i september, eller så blir det sommer valper... Vi vil ha det godt gjennom tenkt skal tross alt lage aussier av beste kvalitet
Baby Skrevet 19. Juni 2005 Rapporter Skrevet 19. Juni 2005 regner med å parre Vicky i september, eller så blir det sommer valper... Vi vil ha det godt gjennom tenkt skal tross alt lage aussier av beste kvalitet Spennende.
Guest Vicky Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Skrevet 20. Juni 2005 ja, gruer meg litt min lille baby ha valper.... litt utenkelig... hihi
Tini Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Skrevet 20. Juni 2005 Jeg og Tini skal ha vårt første kull sommeren om 2 år.. Gleder meg.. skal beholde en tispe valp.. ( håper på en hvit/ rødtigret tispe) skal finne en hvit /rødtigret gutt til Tini... Kan hende jeg kjøper en tispe valp før det.. Vi får se!
Guest Vicky Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Skrevet 20. Juni 2005 Gratulerer du og!! Blir spennende morro at det er flere "ferske" oppdrettere her... Gruer meg litt... men men, det går nok bra.. klarer liksom ikke helt å tro at min lille baby skal ha valper
Taz Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Skrevet 20. Juni 2005 Lurer på hvordan en kombinasjon mellom Aussie og Chow chow hadde blitt.. :P Satt bare her og tenkte litt..
Guest Vicky Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Skrevet 20. Juni 2005 ja, tenk en blue merle chow! En spragglete chow ser jeg for meg... hehe hadde vært litt artig
Taz Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Skrevet 20. Juni 2005 Ja, Hadde vore utrolig tøft med en Blue merle Chow.. Av en eller annen grunn så har jeg lyst på en Black and tan Chow.. Vet ikke hvordan det hadde sett ut.. hehe Eller en Aussie med Chow chow pels..
Kathrine Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Skrevet 20. Juni 2005 Eg hadde veldig lyst på en blanding av Amy og Aro.. Love Ridgestaff.. 8) Men siden Amy er sterilisert og Aro kastrert + forbudet.. Sp blir nok det med drømmen..
Taz Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Skrevet 20. Juni 2005 Er Amy Sterilisert? Amy og Diego.. hehe. Ok, tror jeg må gi meg nå...
Kathrine Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Skrevet 20. Juni 2005 Er Amy Sterilisert? Amy og Diego.. hehe. Ok, tror jeg må gi meg nå... Jupp, det er ho.. Tjihi, ja det hadde vertfall blitt "spennede" å se utfallet av den mix'en..
Wheaten terrier Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 Tamtamtei! (fanfare) Er det meg du tenker på Ja, jeg er oppdretter av Sheltie. Var deg jeg mente ja
Silje Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 Var deg jeg mente ja Tenkte meg egentlig det ja, for det er faktisk ingen andre som en gang eier sheltie her inne
Tini Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 Gratulerer du og!! Blir spennende moro at det er flere "ferske" oppdrettere her... Gruer meg litt... men men, det går nok bra.. klarer liksom ikke helt å tro at min lille baby skal ha valper Gruer meg jeg også.... Men jeg har 2 år på meg da).. da er tini 2 1/2 år..Skal parre u så hun får valper i sommerferien! eller rett før! Jeg skal sluke i meg så mye info som mulig fremover...
Guest Vicky Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 det er en spennende tid... kan liksom ikke tro at min lille baby skal sette barn til verden
linniogamy Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 jeg skal bli det om et år..hehe..eller da kommer mitt første kull:Dmen det viste du jo:P
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar