Gå til innhold
Hundesonen.no

Er det fler oppdrettere her?

Guest Vicky

Recommended Posts

Skrevet

jepp jeg er oppdretter vi venter kull nr 4 om bare noen uker :) , gleder meg som en hund til de kommer :)

vi har hunder av rasen Japansk Spisshund og Samojed men driver bare med japanerene for samojeden vår har desverre sterk-hd :)

Skrevet
Er jo en oppdretter av Shetland shepdog her, men skulle ikke dette ligget på hundesnakk eller no?

Tamtamtei! (fanfare) Er det meg du tenker på :)

Ja, jeg er oppdretter av Sheltie. :)

Guest Vicky
Skrevet

regner med å parre Vicky i september, eller så blir det sommer valper... Vi vil ha det godt gjennom tenkt :) skal tross alt lage aussier av beste kvalitet :)

Skrevet
regner med å parre Vicky i september, eller så blir det sommer valper... Vi vil ha det godt gjennom tenkt :) skal tross alt lage aussier av beste kvalitet :)

Spennende. :)

Guest Vicky
Skrevet

ja, gruer meg litt :P min lille baby ha valper.... litt utenkelig... hihi ;)

Skrevet

Jeg og Tini skal ha vårt første kull sommeren om 2 år.. Gleder meg.. skal beholde en tispe valp.. ( håper på en hvit/ rødtigret tispe) skal finne en hvit /rødtigret gutt til Tini...

Kan hende jeg kjøper en tispe valp før det.. Vi får se!

Guest Vicky
Skrevet

Gratulerer du og!! Blir spennende :P morro at det er flere "ferske" oppdrettere her... Gruer meg litt... men men, det går nok bra.. klarer liksom ikke helt å tro at min lille baby skal ha valper ;)

Skrevet

Lurer på hvordan en kombinasjon mellom Aussie og Chow chow hadde blitt.. :P :P :P

Satt bare her og tenkte litt.. ;)

Guest Vicky
Skrevet

ja, tenk en blue merle chow! En spragglete chow ser jeg for meg... hehe ;) hadde vært litt artig

Skrevet

Ja, Hadde vore utrolig tøft med en Blue merle Chow.. :P

Av en eller annen grunn så har jeg lyst på en Black and tan Chow.. :P

Vet ikke hvordan det hadde sett ut.. :P hehe

Eller en Aussie med Chow chow pels.. ;):P

Skrevet

Eg hadde veldig lyst på en blanding av Amy og Aro.. Love

Ridgestaff.. 8)

Men siden Amy er sterilisert og Aro kastrert + forbudet.. Sp blir nok det med drømmen.. ;)

Skrevet
Er Amy Sterilisert?

Amy og Diego.. :P hehe.

Ok, tror jeg må gi meg nå... :P

Jupp, det er ho..

Tjihi, ja det hadde vertfall blitt "spennede" å se utfallet av den mix'en.. ;)

Skrevet

Var deg jeg mente ja :P

Tenkte meg egentlig det ja, for det er faktisk ingen andre som en gang eier sheltie her inne :P

Skrevet
Gratulerer du og!! Blir spennende :P moro at det er flere "ferske" oppdrettere her... Gruer meg litt... men men, det går nok bra.. klarer liksom ikke helt å tro at min lille baby skal ha valper  ;)

Gruer meg jeg også.... :P Men jeg har 2 år på meg da).. da er tini 2 1/2 år..Skal parre u så hun får valper i sommerferien! eller rett før! Jeg skal sluke i meg så mye info som mulig fremover...

Guest Vicky
Skrevet

det er en spennende tid... kan liksom ikke tro at min lille baby skal sette barn til verden ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...