Gå til innhold
Hundesonen.no

Lei av freewebs


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Nå er jeg rimelig lei av freewebs altså!

Jeg vil ha en hjemmeside med ferdige templates, men at jeg kan endre på de ved et lite trykk/laste opp mine egne. Jeg vil kunne få bloggen inn i ramma, men noen som har gratis steder som tilbyr det? tviler...

Har vært en del sånne tråder før, men jeg vil ha en stabil NORSK hjemmeside generator. Altså noe a'la freewebs på norsk!

Ja, jeg vet det..Kan likesågodt få noen til å lage en hjemmeside til meg, mot betaling, men jeg føler det iikke er no vits med domene eller en side som koster masse penger, før neste sommer, når jeg får valpen i hus.

*sukk*

Home er alt for komplisert for meg. Finner hverken foran eller bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi deg hjemmesidesnekrekurs og lære deg hvordan du enkelt kan oppdatere sidene du vil oppdatere... Men for all del - jeg syns freewebs-siden din fungerer veldig bra. Den er et eksempel på at freewebs kan være noe mer enn bare animasjoner, dill og herk. ;)

Jeg vet ikke om det er masse penger for deg, men jeg betalte ca 500kr for domene og webhotell hos b-one og er kjepe fornøyd.

500 kroner er nok en god del mer for en fjortenåring enn en trettiåring, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm..Joda. Men jeg bruker vanligvis laaang tid på å skjønne noe, så HTML, FP og slike ting, kommer aldri til å sette seg i hjernen min.

*mumle noe om å farge håret svart <_<*

Edit: Ingvild..Jaaa, jaaa ;)

Har da side på home må vite : http://www.home.no/heste-berta/ ;)

Venter fortsatt på mail med registreringen av den nye home siden min..Har ventet i over 2-3 måndeder nå..

*Mumle no om at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Joda. Men jeg bruker vanligvis laaang tid på å skjønne noe, så HTML, FP og slike ting, kommer aldri til å sette seg i hjernen min.

*mumle noe om å farge håret svart <_<*

De har hjemmesidegenerator også da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

De har hjemmesidegenerator også da. ;)

Unnskyld, men det er? ;)

Edit:

Charlotte: Blir ikke det litt dyrt da? Med tanke på domene, webhotellet og selve telefonregningen. Kommer jo til og ringe folk i hytt og pine for å få hjelp :rolleyes:

Liv Anne forklarte forresten hva hjemmesidegenerator var......Så nå vet jeg det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men det er? :)

Edit:

Charlotte: Blir ikke det litt dyrt da? Med tanke på domene, webhotellet og selve telefonregningen. Kommer jo til og ringe folk i hytt og pine for å få hjelp :rolleyes:

Liv Anne forklarte forresten hva hjemmesidegenerator var......Så nå vet jeg det :P

Kan prøve å hjelpe deg vettu :P Du trenger jo ikke ringe- går like fort på msn. Kan hvertfall hjelpe deg med ting i front page- noen som skal ha en takk her for god hjelp (og tålmodighet) sånn at jeg skjønte det med front page og iframe og sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

du må jo ikke kjøpe domene og webbhotel ennå siden du venter på andre hunden. Klarer deg fint me f.eks bare home, og det navnet (evt bruke www.***.moo.no i mens. :)

Jepp, det jeg tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det jeg tenkte på.

og jeg kan sikker prøve å hjelpe deg jeg også :) selvom jeg ikke er så veldig flink til å forklare :P Og er ikke alt jeg kan ennå-

Men bar eå legge meg til på msn, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg :P

Kunne egentlig lagd siden til deg også, gratis :P men er ikke veldig flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Monica: Du er jo råflink, men vil prøve litt selv først :)

index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.

Det har det stått i 2-3 måneder nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Den er ikke gratis nei...Kunne gjerna ha betalt den liksom, men jeg vil ha Milo som layout, og det går ikke på denne siden etter det jeg har prøvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke gratis nei...Kunne gjerna ha betalt den liksom, men jeg vil ha Milo som layout, og det går ikke på denne siden etter det jeg har prøvd...

Ser stygt ut som om du må lære deg litt hjemmesidelaging med frontpage/html + litt photoshop inne i bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ser stygt ut som om du må lære deg litt hjemmesidelaging med frontpage/html + litt photoshop inne i bildet :)

*late som om jeg ikke ser dette svaret* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hmm...Men pappa klikker jo om jeg laster ned noe. Skal se an over helga, har funnet ut noe genialt om freewebs. Så får jeg se, blir jeg fornøyd med freewebsen så blir Home prosjektet et lite mini prosjekt, til jeg får til og lage en side :)

Også bestiller jeg ferdg hjemmeside til neste år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...