Gå til innhold
Hundesonen.no

Strandturer?


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Vel, ser ut til at det blir bare meg og Ingvild igjen :wub:

Om noen fortsatt har lyst til å hive seg på så møt opp på statoil byget klokken 12.00 i morgen. Med badetøy ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for turen ja! Det var koselig, og bør gjentas (gjerne med flere). Vi bada vel fire ganger, og både Tinka og Milo hoppa fra bergene. Jeg og Christine (etterhvert) bada fra et berg med haugevis av tang. Ikke verst.

Om været holder seg noenlunde (snakker ikke om regn, torden og lyn, men varmt og fint vær) blir det bading på neste hundetreff (tirsdag) for de som vil! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Takk for turen ja! Det var koselig, og bør gjentas (gjerne med flere). Vi bada vel fire ganger, og både Tinka og Milo hoppa fra bergene. Jeg og Christine (etterhvert) bada fra et berg med haugevis av tang. Ikke verst.

Om været holder seg noenlunde (snakker ikke om regn, torden og lyn, men varmt og fint vær) blir det bading på neste hundetreff (tirsdag) for de som vil! :wub:

Du måtte nevne det ja <_< Jeg kan ikke noe fordi jeg har sett haisommer, og er livredd glassmaneter og krabber :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg fant ut i dag at ja, nå skal jeg utdanne Milo til redningshund. Han skal svømme ut og hente folk osv. Det mener jeg vi er flink nok til altså. Og Milo er sååå glad i å frakte meg inn til land igjen B)

Bilder:

PICT0612.jpg

PICT0634.jpg

Og Ingvild får værsågod legge ut bilder som ikke ble bra hu også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter til trondheim om noen dager bare. Jeg blir gjerne med på treff :D

Aah, tøft! Du får følge med på siden her eller ta initiativ og bare bli med på det som er. Ellers så arrangerer jeg faste hundetreff/turer en gang i uka hvor alle er velkomne (link i signaturen min). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...