Guest Christine Skrevet 26. Juli 2006 Rapporter Skrevet 26. Juli 2006 Vel, ser ut til at det blir bare meg og Ingvild igjen Om noen fortsatt har lyst til å hive seg på så møt opp på statoil byget klokken 12.00 i morgen. Med badetøy ;P
Ingvild Skrevet 26. Juli 2006 Rapporter Skrevet 26. Juli 2006 Vi tar imot alle på tur vi, både kjente og ukjente. Vi er så snille og greie, så. Hundene også.
Guest Christine Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Skrevet 27. Juli 2006 Overskyet, bittelitt småregn og 17 grader i vannet. Kan det bli bedre? B)
Kjerstii Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Skrevet 27. Juli 2006 Jeg kan ikke være med Skal til Stiklestad med familien, og det er ingen sjanser for at jeg får vridd meg unna
Guest Christine Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Skrevet 27. Juli 2006 Takk for turen Ingvild Hoho. Vi har badet som bare rakkern vi..Og bikkja har hatt utallige druknigsforsøk på meg Særlig Tnka <_<
Ingvild Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Skrevet 27. Juli 2006 Takk for turen ja! Det var koselig, og bør gjentas (gjerne med flere). Vi bada vel fire ganger, og både Tinka og Milo hoppa fra bergene. Jeg og Christine (etterhvert) bada fra et berg med haugevis av tang. Ikke verst. Om været holder seg noenlunde (snakker ikke om regn, torden og lyn, men varmt og fint vær) blir det bading på neste hundetreff (tirsdag) for de som vil!
Guest Christine Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Skrevet 27. Juli 2006 Takk for turen ja! Det var koselig, og bør gjentas (gjerne med flere). Vi bada vel fire ganger, og både Tinka og Milo hoppa fra bergene. Jeg og Christine (etterhvert) bada fra et berg med haugevis av tang. Ikke verst. Om været holder seg noenlunde (snakker ikke om regn, torden og lyn, men varmt og fint vær) blir det bading på neste hundetreff (tirsdag) for de som vil! Du måtte nevne det ja <_< Jeg kan ikke noe fordi jeg har sett haisommer, og er livredd glassmaneter og krabber
Ingvild Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Skrevet 27. Juli 2006 Jamen det var jo ikke noen haier der. Glassmaneten så jeg ikke, men tror jeg så en krabbe (men sier jo ikke sånt høyt til deg).
Ingvild Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Skrevet 27. Juli 2006 Njei, vi bada for det meste og bading + hunder + kamera er ikke noen god ide (særlig ikke når hundene er Milo og Tinka). Tok et par bilder av Tinka og Milo som lekte med en ball, men de ble ikke så veldig bra.
Guest Christine Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Skrevet 27. Juli 2006 Jeg fant ut i dag at ja, nå skal jeg utdanne Milo til redningshund. Han skal svømme ut og hente folk osv. Det mener jeg vi er flink nok til altså. Og Milo er sååå glad i å frakte meg inn til land igjen B) Bilder: Og Ingvild får værsågod legge ut bilder som ikke ble bra hu også
Ingvild Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Skrevet 27. Juli 2006 Det viste seg å bare være to mørke bilder av Milo helt ute av fokus, så bilder får bli neste gang. Skulle hatt noen form for selvutløserintervall, så kunne vi tatt badebilder også. Vel, jeg kan jo alltids ta bilder av Tinka som apporterer tang.
Shanice86 Skrevet 2. August 2006 Rapporter Skrevet 2. August 2006 Jeg flytter til trondheim om noen dager bare. Jeg blir gjerne med på treff
Ingvild Skrevet 2. August 2006 Rapporter Skrevet 2. August 2006 Jeg flytter til trondheim om noen dager bare. Jeg blir gjerne med på treff Aah, tøft! Du får følge med på siden her eller ta initiativ og bare bli med på det som er. Ellers så arrangerer jeg faste hundetreff/turer en gang i uka hvor alle er velkomne (link i signaturen min).
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar