Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim 25.-26. juni


Ingvild

Skal du til Leangen?  

18 stemmer

  1. 1.

    • Ja, jeg skal se på med hunden min
      4
    • Ja, jeg skal stille ut
      1
    • Nei
      13


Recommended Posts

Tinka og jeg skal avgårde og se på utstillinga på lørdagen, men kan ikke på søndagen for da skal hun på kennel og jeg må pakke til jeg skal bort.

Tenkte å lage et nytt emne her, så vi fikk oppsummert litt hvem som skal komme å se på, hvem som skal stille, når dere kommer og hvilke hunder dere skal stille hvis dere skal det. Hadde jo vært moro om vi hadde fått til å møtes - helst på lørdagen for min del da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig meningen vi skulle dra opp, men så finner plutselig onkel og tante ut at de skal gifte seg den helgen.... (blir sikkert en hyggelig fest om ikke annet! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er det noen av dere som gruer dere litt da?

det er jo alltid litt spennede og skal stille ut .

og nå går dagene fort mot deres utstilling så blir jo moro og høre hvordan det går for dere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, men dere som skal stille - når på dagen skal dere stille?

Om det kommer like mange som i fjor, så er det nok ikke sikkert at alle herfra får møtt hverandre med mindre vi avtaler omtrentlig sted og tidspunkt vi kan møtes... Jeg er vel den som er mest kjent der, så jeg kan sikkert finne på et lett møtested. Ved den store hvite resultattavla (hvor det står Leangen kunstisbane eller no sånt, og "Hjemme" og "Borte") f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare huske på å ta med mobilen da. Glemmer det alltid. Tavla er forresten på andre siden av banen når du står ved inngangen til området.

Har sendt Ina og Kristina en PM med nummeret mitt.

Men da passer det vel forsåvidt når som helst på lørdagen omtrent å møtes?

Er en organisert person som liker å ha alt under kontroll, derfor jeg driver på og spør når det passer for dere... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare huske på å ta med mobilen da. Glemmer det alltid. Tavla er forresten på andre siden av banen når du står ved inngangen til området.  

Har sendt Ina og Kristina en PM med nummeret mitt.  

Men da passer det vel forsåvidt når som helst på lørdagen omtrent å møtes?  

Er en organisert person som liker å ha alt under kontroll, derfor jeg driver på og spør når det passer for dere... :wink:

Hihi.. Vi skal komme oss avgårde i rett tid på lørdagen, må jo få med oss alt! ;)

Ingvild: Hvor langt er det å gå fra togstasjonen på leangen og opp til ishallen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. Vi skal komme oss avgårde i rett tid på lørdagen, må jo få med oss alt! ;)

Ingvild: Hvor langt er det å gå fra togstasjonen på leangen og opp til ishallen?

Nå måtte jeg begynne å tenke hvor togstasjonen på Leangen er... Husker faktisk ikke om det finnes en togstasjon som heter Leangen engang. Men fra togstasjonen som heter Rotvoll (tror det er det den heter, den ligger rett ovenfor der hvor vi starter hundetreffene) til ishallen er det rundt en og en halv kilometer i luftlinje tror jeg. Rundt to kilometer å gå vil jeg regne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. joda, det er ihvertfall en "togstopp" på leangen, ved et hus som det står leangen på.

Fra stasjonen i byen til Leangen er det 6 min med tog. Og fra stasjonen til Rotvoll er det 7 min med tog.. Så de ligger veldig tett ;)

Fant noen bilder på nettet, hehe..

leangen1_1518440a.jpg

leangen3_1518442a.jpg

leangen2_1518441a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidoki!;)

Fant et kart som viser veien fra stasjonen til ishallen :P

leangen.jpg

Jeg og Milie må opp styggtidlig for å komme oss opp til Leangen i rett tid (må ta nattoget som passerer Støren litt over 0600 på morran! :-o )

Sitter en time på stasjonen i trondheim før vi tar toget til leangen. Da har vi over en time på oss til å komme oss opp til ishallen, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okidoki!;)

Fant et kart som viser veien fra stasjonen til ishallen :P

leangen.jpg

Jeg og Milie må opp styggtidlig for å komme oss opp til Leangen i rett tid (må ta nattoget som passerer Støren litt over 0600 på morran! :-o )

Sitter en time på stasjonen i trondheim før vi tar toget til leangen. Da har vi over en time på oss til å komme oss opp til ishallen, hihi..

Hm, det er litt lengre enn mellom den røde prikken og skiltet for stasjonen da. Ishallen ligger nedenfor travbanen på dette kartet. :wink:

Så tidlig? Hadde ikke orka det jeg altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den røde prikken jeg mener er ishallen altså. Veit den er rett nedenfor travbanen ;) Så det tar jo max 2 min mellom travbanen og ishallen, hehe..

Sukk.. er tiiidlig ja! Hva gjør man ikke for få med seg mest mulig av rasene på en NKK utstilling sier jeg bare :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...