Gå til innhold
Hundesonen.no

moro opplevelser


athene

Recommended Posts

er det noen her inne som har noen artige oppleveser på utstilling eller kanskje ikke fuklt så moro?

jeg kan vel kanskje begynne.

et år jeg stillte kitha og siko en sommer

så hølja det ned regn i bøtter og spann og alle eierene gjorde alt de kunne for og holde varmen og de 4 beinte tørre.

men ingenting hjalp.

mine2 så jo ganske så trasige ut da når de gikk i ringen og kom seg ikke videre. og vi kom hjem for frosen og fæle i tillegg til at regna så var

jo en gjørme plass der de ble stillt..

en annen er kanskje moro for ande men ikke eiern av hund.

en kongepuddel som skulle stilles.

så når matmor og hund tilte seg opp i ringen

så klarte den søte hunden og smette av seg bånde så han løp da nedover en bak og bak skolen

og mat mor etter og ropa etter hune noen turer fram og tilbake men til slutt fikk de tak i han eller hun, og hunden ble stillt men jeg kan ikke huske hvordan det gikk for hunden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fra utstilling men. Vi kan kanskje skrive morsomme opplevelser uansett?

Det var da Mona var..hmm.. åtte uker, litt før hun brakk benet. En solfylt morgen, og jeg sitter på trappa og holder øye med valpen min som så utrolig smidig (eller ikke) danser lykkelig rundt på gresset. Plutselig får hun øye på en stooor kjele! En kjele vi hadde kokt fårikål i, til jul! Vi er en smule treige med å rydde, så gud veit hvor lenge den kjelen hadde stått der. Den kjelen er hvertfall, tja.... 50 cm høy eller noe, og hadde lokk på. Oppå det lokket lå det noen svære trebiter som skulle holde fulgene ute. Mona fant denne kjelen veeeldig spennende, så hun heiser seg på de uastabile valpebeina, og tror hun kan legge frembeina på lokket. IKKE LURT!! For lokket tippet "ned" i kjelen, lagde et helvetes bråk, og hunden havner omtrent oppi kjelen! :) Opp til albuene står hun der da, med kjelen liksom. Skriker og bærer seg, detta var jo dritskummelt!

Trodde jeg skulle meg ihjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...