mariell-og-tander Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 hei hei hva synes dere om min side noe jeg kan fikkse på noe nytt som jeg kan få på plass`? nu har jeg litt feil med hjemmeside programmet <_< så kan ta litt tid men skal gjøre ting så fort som mulig men ta en tit da DogTC - min side
Tine Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Siden du spør så skal jeg si hva jeg mener Den grønne scrollen på siden passer ikke resten av siden. Syns kanskje det kunne vært lik farge på alle sider og en annen skrift type og farge enn rød Men bare min smak da, eller er siden ok men noe rotete. Men for all del du er jo flink da for å bare være 15 år gammel... Ellers veldig fine hunder og bilder.... Gøy å lese på siden din alså, lykke til videre da...
TineSimbaNana Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Siden din er fin, men litt rotete.. Syns du har mange fine bilder da
Rambo Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Siden er fin den, men som sagt litt rotete..+ at på noen steder har du skrevet masse uten koen tegnsetting, er litt vanskelig å lese da..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar